IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Stonehenge 2010, 31-07 Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-03-2010 23:52 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 24 March 2010 23:51 schreef verstikking het volgende:
Doen, al is het maar voor de gezelligheid
Zeker! Gewoon vrijdag rond 16:00 al op de camping staan, ook al ga je niet naar SH, de camping is zeker de moeite waard.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 24-03-2010 23:58 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 24 March 2010 23:52 schreef Greycloak het volgende:
Zeker! Gewoon vrijdag rond 16:00 al op de camping staan, ook al ga je niet naar SH, de camping is zeker de moeite waard.

Inderdaad! Ik en m'n bro zijn er de vrijdag vast wel rond een uurtje of 17-18. En met een beetje geluk de auto van paps en mams mee, maar het zal wel weer met koelbox en backpack de trein in duiken worden heheh .

Silence
Usericon van Silence
Posted 25-03-2010 0:03 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Waar is het eigenlijk ergens + wat zijn de kosten? [/luiheid] En ja, denk wel dat wij ook komen.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-03-2010 0:10 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 25 March 2010 0:03 schreef Silence het volgende:
Waar is het eigenlijk ergens + wat zijn de kosten? [/luiheid] En ja, denk wel dat wij ook komen.
http://home.wanadoo.nl/janbijker/

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-03-2010 0:22 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 24 March 2010 21:30 schreef MMayo het volgende:
Bevestigingen worden altijd gestuurd en Gaycloak vraagt jaarlijks ook of het goed is aangekomen per mail, sms, forum, msn, nog een keer sms, nog een keer forum etc.

Kijk, ik wil niet tussen jullie inkomen natuurlijk. Wat er tussen jullie speelt is aan jullie. Ik wilde alleen even een algemeen punt maken, ongeacht wat de situatie precies is en om welke personen het gaat*. Ik zou nooit zomaar partij kiezen als twee jonge geliefden zo'n diepgaande vertrouwensbreuk hebben. Daarmee zou ik tekort doen aan jullie beider vermogen om als volwassen hier door te komen. Kom op, jullie kunnen het!

*Anders had ik natuurlijk überhaupt niet ingestemd met iets wat GC zei!
quote:
Kommie ook?

Weetnie.

Zal eens zien of ik daar zin in heb. Origin schiet niet op in ieder geval. Nou ja, schiet wel op, maar niet op de goede manier. Misschien kom ik wel voor de mensen, maar alleen als GC vanaf nu elke dag een ontvangstbevestiging en reserveringsbevestiging (aparte mails) krijgt, OK? (en zelfs dan garandeer ik niks!)

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-03-2010 0:24 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 24 March 2010 23:27 schreef Greycloak het volgende:
Kreeg vanmiddag pas eentje. Het zou leuker zijn als je niet eerst een maand op zo'n bevestiging hoefde te wachten maar ik zal wel weer zeuren dan.

BOODSCHAP VAN ALGEMEEN BELANG:

VOOR OPTIMALE SERVICE DIENEN ONTVANGSTBEVESTIGINGEN EN RESERVERINGSBEVESTIGINGEN BINNEN EEN WEEK VERSTUURD TE WORDEN.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 25-03-2010 0:24]

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-03-2010 7:12 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ah welnee ZelThor, gewoon laten wachten zodat je wat te zeiken hebt als mensen een beetje beu worden van het wachten. Veel leuker.

En: komen homo.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-03-2010 11:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 March 2010 23:27 schreef Greycloak het volgende:
:')

Kreeg vanmiddag pas eentje. Het zou leuker zijn als je niet eerst een maand op zo'n bevestiging hoefde te wachten maar ik zal wel weer zeuren dan.

Maar goed, sta op de lijst en Origin speelt, yay!

David gaf aan dat hij je die direct had verzonden. Maar het zal wel aan de ander liggen

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 25-03-2010 11:24]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-03-2010 11:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 25 March 2010 0:22 schreef ZelThoR het volgende:
Kijk, ik wil niet tussen jullie inkomen natuurlijk. Wat er tussen jullie speelt is aan jullie. Ik wilde alleen even een algemeen punt maken, ongeacht wat de situatie precies is en om welke personen het gaat*. Ik zou nooit zomaar partij kiezen als twee jonge geliefden zo'n diepgaande vertrouwensbreuk hebben. Daarmee zou ik tekort doen aan jullie beider vermogen om als volwassen hier door te komen. Kom op, jullie kunnen het!

*Anders had ik natuurlijk überhaupt niet ingestemd met iets wat GC zei!

Weetnie.

Zal eens zien of ik daar zin in heb. Origin schiet niet op in ieder geval. Nou ja, schiet wel op, maar niet op de goede manier. Misschien kom ik wel voor de mensen, maar alleen als GC vanaf nu elke dag een ontvangstbevestiging en reserveringsbevestiging (aparte mails) krijgt, OK? (en zelfs dan garandeer ik niks!)

Ja snif, ernstig zo'n vertrouwensbreuk en wat fijn dat jij er zoveel begrip voor toont. Kom ook maar naar Stonehenge, bedoel dat zou echt zo'n toevoeging zijn.. nog beter dan Karnivoor als surpriseact!

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 25-03-2010 11:27 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 25 March 2010 0:03 schreef Silence het volgende:

25 euro. In Steenwijk.
www.stonehengefestival.nl

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-03-2010 11:34 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 25 March 2010 11:23 schreef MMayo het volgende:
Ja snif, ernstig zo'n vertrouwensbreuk en wat fijn dat jij er zoveel begrip voor toont. Kom ook maar naar Stonehenge, bedoel dat zou echt zo'n toevoeging zijn.. nog beter dan Karnivoor als surpriseact!

Graag gedaan!

Overwegende, net als vorig jaar en daarvoor toen ik er ook niet was Cattle Decapitation is sowieso gaaf, verder moet ik het nog maar zien/horen.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-03-2010 11:36 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 25 March 2010 11:20 schreef MMayo het volgende:
David gaf aan dat hij je die direct had verzonden. Maar het zal wel aan de ander liggen
Klopt, daarom geeft ie ook direct in de mail die ik gisteren kreeg aan dat ie de mail niet had "verzonden" maar "opgeslagen".

Pfew, het duurde even, maar je hebt ein-de-lijk gelijk.

Oew man, vette line-up...

*zin an*

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-03-2010 11:37]

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 25-03-2010 11:52 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 25 March 2010 11:34 schreef ZelThoR het volgende:
Graag gedaan!

Overwegende, net als vorig jaar en daarvoor toen ik er ook niet was Cattle Decapitation is sowieso gaaf, verder moet ik het nog maar zien/horen.
Er gaat elk jaar wel een groepje vanuit Enschede die kant op, dus je hoeft zelfs niet bang te zijn dat je de weg kwijtraakt.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-03-2010 12:40 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 25 March 2010 11:52 schreef Hades het volgende:
Er gaat elk jaar wel een groepje vanuit Enschede die kant op, dus je hoeft zelfs niet bang te zijn dat je de weg kwijtraakt.

Over alle randzaken maak ik me ook niet zoveel zorgen, toch bedankt

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-03-2010 12:44 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 25 March 2010 12:40 schreef ZelThoR het volgende:
Over alle randzaken maak ik me ook niet zoveel zorgen, toch bedankt
Gewoon komen. Saampjes bier drinken bij de WBQ.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-03-2010 17:59 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 25 March 2010 11:36 schreef Greycloak het volgende:
Klopt, daarom geeft ie ook direct in de mail die ik gisteren kreeg aan dat ie de mail niet had "verzonden" maar "opgeslagen".

Pfew, het duurde even, maar je hebt ein-de-lijk gelijk.

Oew man, vette line-up...

*zin an*

Toch apart dat het jou elk jaar overkomt. Hopen dat het volgend jaar een week voor je reservering binnen komt.

edit: quoten is ook een kunst.. hihi

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 25-03-2010 18:07]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-03-2010 18:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 25 March 2010 11:34 schreef ZelThoR het volgende:
Graag gedaan!

Overwegende, net als vorig jaar en daarvoor toen ik er ook niet was

Nou zeg, kom op.. je wil toch wel gezellig met je ZM vriendjes en vriendinnetjes een paar van die gekke bands kijken?

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-03-2010 9:41 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 25 March 2010 12:44 schreef Greycloak het volgende:
Gewoon komen. Saampjes bier drinken bij de WBQ.

Wie weet, wie weet! Niet tof genoeg om nu al vast te leggen
quote:
Op 25 March 2010 18:02 schreef MMayo het volgende:
Nou zeg, kom op.. je wil toch wel gezellig met je ZM vriendjes en vriendinnetjes een paar van die gekke bands kijken?

OK, dit wordt verdacht! Het is een valstrik, hè?!?

En nee, dat wil ik niet, dan krijgen mensen een veel te gefundeerde mening over me!

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 26-03-2010 10:23 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Verdomd handig die Primera voorverkooop adressen. Kaarten binnen! Kom maar door met dat Stonehenge

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-03-2010 13:04 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 26 March 2010 9:41 schreef ZelThoR het volgende:Niet tof genoeg

Stonehenge is het tofste festival van Nederland. En het maakt geen bal uit welke bands er spelen.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Kurk
Sleephoer Kiezelmeppers, Dood Hoofd e.a.
Usericon van Kurk
Posted 26-03-2010 17:43 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl

quote:
Op 25 March 2010 17:59 schreef MMayo het volgende:
Toch apart dat het jou elk jaar overkomt. Hopen dat het volgend jaar een week voor je reservering binnen komt.

edit: quoten is ook een kunst.. hihi

Ik ben simpelweg een digibeet , met name wanneer het dingen als GMail beslaat. Vond het mailtje aan GC in mijn map met concepten knopjes zitten ook vlak bij elkaar

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-03-2010 17:52 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Maakt niet uit, is geregeld en dat zonder dat je doorzeurt. Kan je niet van iedereen zeggen Kurkmans!

Zo, waar waren we.

*zin an*

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-03-2010 18:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 26 March 2010 13:04 schreef Onweerwolf het volgende:
Stonehenge is het tofste festival van Nederland. En het maakt geen bal uit welke bands er spelen.

Dus ik moet puur voor de mensen komen?

Mogelijk zijn er dan andere dingen die van zichzelf tof genoeg zijn waar ik prioriteit aan ga geven

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-03-2010 18:14 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 26 March 2010 18:06 schreef ZelThoR het volgende:
Dus ik moet puur voor de mensen komen?

Ga je geen spijt van krijgen hoor.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-03-2010 18:30 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 26 March 2010 18:14 schreef Onweerwolf het volgende:
Ga je geen spijt van krijgen hoor.

Oh nee, daar ga ik ook niet van uit.

Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com