|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Inderdaad! Ik en m'n bro zijn er de vrijdag vast wel rond een uurtje of 17-18. En met een beetje geluk de auto van paps en mams mee, maar het zal wel weer met koelbox en backpack de trein in duiken worden heheh . |
|
Waar is het eigenlijk ergens + wat zijn de kosten? [/luiheid] En ja, denk wel dat wij ook komen. |
|
quote:http://home.wanadoo.nl/janbijker/ What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Kijk, ik wil niet tussen jullie inkomen natuurlijk. Wat er tussen jullie speelt is aan jullie. Ik wilde alleen even een algemeen punt maken, ongeacht wat de situatie precies is en om welke personen het gaat*. Ik zou nooit zomaar partij kiezen als twee jonge geliefden zo'n diepgaande vertrouwensbreuk hebben. Daarmee zou ik tekort doen aan jullie beider vermogen om als volwassen hier door te komen. Kom op, jullie kunnen het! *Anders had ik natuurlijk überhaupt niet ingestemd met iets wat GC zei! quote: Weetnie. Zal eens zien of ik daar zin in heb. Origin schiet niet op in ieder geval. Nou ja, schiet wel op, maar niet op de goede manier. Misschien kom ik wel voor de mensen, maar alleen als GC vanaf nu elke dag een ontvangstbevestiging en reserveringsbevestiging (aparte mails) krijgt, OK? (en zelfs dan garandeer ik niks!) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: BOODSCHAP VAN ALGEMEEN BELANG: VOOR OPTIMALE SERVICE DIENEN ONTVANGSTBEVESTIGINGEN EN RESERVERINGSBEVESTIGINGEN BINNEN EEN WEEK VERSTUURD TE WORDEN. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 25-03-2010 0:24] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ah welnee ZelThor, gewoon laten wachten zodat je wat te zeiken hebt als mensen een beetje beu worden van het wachten. Veel leuker. En: komen homo. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: David gaf aan dat hij je die direct had verzonden. Maar het zal wel aan de ander liggen [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 25-03-2010 11:24] |
|
quote: Ja snif, ernstig zo'n vertrouwensbreuk en wat fijn dat jij er zoveel begrip voor toont. Kom ook maar naar Stonehenge, bedoel dat zou echt zo'n toevoeging zijn.. nog beter dan Karnivoor als surpriseact! |
|
quote: 25 euro. In Steenwijk. www.stonehengefestival.nl |
|
quote: Graag gedaan! Overwegende, net als vorig jaar en daarvoor toen ik er ook niet was Cattle Decapitation is sowieso gaaf, verder moet ik het nog maar zien/horen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Klopt, daarom geeft ie ook direct in de mail die ik gisteren kreeg aan dat ie de mail niet had "verzonden" maar "opgeslagen". Pfew, het duurde even, maar je hebt ein-de-lijk gelijk. Oew man, vette line-up... *zin an* [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-03-2010 11:37] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Er gaat elk jaar wel een groepje vanuit Enschede die kant op, dus je hoeft zelfs niet bang te zijn dat je de weg kwijtraakt. |
|
quote: Over alle randzaken maak ik me ook niet zoveel zorgen, toch bedankt Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Gewoon komen. Saampjes bier drinken bij de WBQ. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Toch apart dat het jou elk jaar overkomt. Hopen dat het volgend jaar een week voor je reservering binnen komt. edit: quoten is ook een kunst.. hihi [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 25-03-2010 18:07] |
|
quote: Nou zeg, kom op.. je wil toch wel gezellig met je ZM vriendjes en vriendinnetjes een paar van die gekke bands kijken? |
|
quote: Wie weet, wie weet! Niet tof genoeg om nu al vast te leggen quote: OK, dit wordt verdacht! Het is een valstrik, hè?!? En nee, dat wil ik niet, dan krijgen mensen een veel te gefundeerde mening over me! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Verdomd handig die Primera voorverkooop adressen. Kaarten binnen! Kom maar door met dat Stonehenge ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Stonehenge is het tofste festival van Nederland. En het maakt geen bal uit welke bands er spelen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik ben simpelweg een digibeet , met name wanneer het dingen als GMail beslaat. Vond het mailtje aan GC in mijn map met concepten knopjes zitten ook vlak bij elkaar |
|
Maakt niet uit, is geregeld en dat zonder dat je doorzeurt. Kan je niet van iedereen zeggen Kurkmans! Zo, waar waren we. *zin an* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dus ik moet puur voor de mensen komen? Mogelijk zijn er dan andere dingen die van zichzelf tof genoeg zijn waar ik prioriteit aan ga geven Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ga je geen spijt van krijgen hoor. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Oh nee, daar ga ik ook niet van uit. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |