|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, hij was weer fijn! Laatste nummers Devious gecheckt, en die hadden beter geluid dat de meeste deze dag. Moker heb ik 2 nummers van meegepakt, ik kon er alleen niet zoveel van maken, jammer, want het is wel een gave band. Ik vond het geluid binnen erg slecht, waardoor meerdere bands daar naar mijn idee helemaal niet goed uit de verf kwamen. Trigger the Bloodshed was tof, aardige lui, en een goeie band. Cattle Decapitation was voor mij de band van de dag, die zanger! Wat een held! Origin was gaaf om te zien, John Longstreth is echt een beest! Maar ik ben blij dat ik ze nog een keer heb kunnen zien met de oude zanger |
|
Grindbashers gezien, was leuk, wel de moeite om daarvoor op tijd te komen. The 11th Hour: Jammer dat het zo lang duurde voor ze begonnen. Klonk veelbelovend, maar moest na één nummer alweer naar buiten om niks van Acrostichon te missen. Acrostichon was meesterlijk, als vanouds. Verder voornamelijk lopen ouwehoeren, er waren dan ook zo ontzettend veel bekenden... Gelukkig boeide de rest van de line-up me niet zo, al had ik eventueel wel wat van Valkyrja en/of General Surgery willen zien. Bareuh... |
|
Valkyrja helemaal ontschoten...kut! General Surgery was leuk,Cattle geweldig,Origin mwoa..op Neurotic super.. Maar wat een gezelligheid allemaal zoveel bekenden...idd bijna geen tijd voor bandjes... =) |
|
complimenten aan de organisatie... alles was piek fijn voor elkaar! (zelfs even ter plekke een overdekte bandmerchandise plek creëren! acrostichon gezien... en verder eigenlijk geen band (ook i.v.m. op en neer rijden naar zwolle en op en neer rennen naar de tap)... 21:15 uur gaan slapen... pff! |
|
quote: Je was idd vroeg weg. Nu ga ik nog even een tukje doen. =) |
|
ja weet ik... maar was wel beter! |
|
oja! kipsatétent rules! manman wat een bak vol lol *uitdeel* |
|
Ja, haha, die saté die ik van jou gejat had was goed te doen. Op 2 nummers van Carach Angren na heb ik niet bewust bands meegekregen. Maar het was weer een gezellig feestje. |
|
Hulde voor de iets grotere opzet dit jaar, trouwens. Een heuse mini biergarten en meer aanbod wat betreft eten. De nasi met saté was goed te pruimen. Volgende keer ook een tapje in de biergarten zelf? Waar is trouwens de vriendelijke patat-mevrouw (Die ook op springstof staat) gebleven die er normaal ook staat? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Er kwam later een 2e gitarist bij, dacht ik. Na het gesproken nummer. |
|
Rare stonehenge, vond het niet echt super gezellig of leuk ofzo op 1 of andere manier. Op de rit erheen al je ontbijtje pizza er uit werken, helpt natuurlijk ook niet mee. Origin was wel ok. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Eerste keer Stonehenge voor mij. Leuk festival! Was mee als crew met Carach Angren. Drukker bezocht dan verwacht en erg veel bekenden tegen het lijf gelopen. Niets van de andere bands meegekregen door gestress tijdens opbouw en gebrek aan informatie over speeltijden/logistiek (dat kan beter jongens!) maar er hing een goede sfeer en de frieten waren niet slecht. Dat er ook gedacht was aan de vegetarische medemens was helemaal top. En onverwacht! Leuke metalmarkt en zo kut was het weer nou ook weer niet. Carach Angren had wel een tweede gitarist trouwens (oude gitarist van Inger Indolia, wie kent ze nog?) maar die kwam pas na het 3e nummer op. Hij vervangt de vorige live gitarist (Trystys) en heeft pas twee weken geleden de nummers geleerd maar staat toch nu al op het podium! Erg slecht zaalgeluid trouwens en geen communicatie mogelijk tussen podium en geluidsman. Wel erg vriendelijke en behulpzame crew, ook al stonden zij ook voornamelijk met hun handen in het haar. |
|
Ja, waarom er extreem incompetente vrijwilligers het geluid moeten regelen is mij ook een raadsel... Als je ziet hoeveel omzet er aan muntjes gedraaid wordt kunnen ze toch echt wel eens fatsoenlijke geluidsmensen (met name die gast binnen, echt niet te doen) inhuren. Verder veel te veel gezelligheid, bier, joints en andere versnaperingen gehad en lekker een uur in het altijd spannende Meppel op de terugweg op de (vertraagde trein) gewacht |
|
quote: Het was koud... En zag je nog lopen maar je was druk,druk. =) |
|
quote: Ja dat uurtje wachten was nog best goed te doen! |
|
quote: en die nominatie dan? |
|
Wat de bands betreft, ik had geeneens zin om te wachten op de bands die na 20.00 uur speelden. Op een halve hand te tellen na, vond ik alles maar één grote pot nat. Er zijn toch écht wel interessantere bands te vinden voor Stonehenge? Geen grijntje originaliteit en/of uitdagende nekbrekers te bespeuren... Trouwens, wat een grote onzin stond er in het programmaboekje. Ik weet niet wat dat precies moest voorstellen, maar als dat avontuur van Gerrit en Sjaakie (of hoe die boerenpummels van een karakters dan ook mochten heten) humoristisch bedoeld was, dan mag degene die dit geschreven heeft wel gauw aftreden. En die 'indrukken' van wat men volgend jaar op het festival mag verwachten... 't Is maar wat je als humor ziet, denk ik dan... Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
Trouwens, het was veel leuker om naar een schreeuwende dronken vent te kijken die midden tussen de gereformeerde bejaarden en kinderen in zat op een terras. Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
quote: Daarom heb ik ook van een aantal bands 1 nummer gezien en Gothminister helemaal gezien. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Femke. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Was weer gezellig! Veel te veel bekenden zoals gewoonlijk en veel te veel bier. Heb het weer gepresteerd bijna de enige twee bands die ik echt wou zien te missen, Acrostichon met mijn domme kop helemaal gemiste verdomme en Valkyrja helaas pas halverwege komen aanzetten. Deze laatste band was echter wel voor mij de enige echt gave band die ik had gezien. Verder was the 11th Hour ook erg goed te pruimen en nog stukje Carach Angren gezien. Was al vroeg aanwezig om de Grindbashers ff te supporten, ookal is het dan mijn muziek niet, was wel gaaf ze bezig te zien. Verder geen bands gezien, maar weinig gemist. Camping was ook weer gezellig met de BBQ en buurmannetje en de bitterballen afterparty in het dorpscafé. |
|
quote:lol ah jij was dat dus (jij riep me toch?) dacht al zoiets vandaag hehe. Of kenden we mekaar al? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 01-08-2010 20:24] |
|
quote: Jij snapt HET niet of je hebt weinig vrienden, denk ik. het Programmaboekje is altijd lelijk, ga je toch niet moeilijk over doen. |
|
quote: the most beautyfull girl on...zw jaja dat zijn onze woorden...en ben het met verstikking eens |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |