|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Kunnen is 1 ding, het ook doen..... Boeiender |
|
quote: Ik heb 'm dit jaar al 2 keer gezien, een keer op een festival in Gorinchem en een keer in Sliedrecht ook op een festival. Misschien was ie verdwaald |
|
quote: Hm, niet zo vreemd, hij komt daar vandaan en z'n moeder woont daar nog steeds, volgens mij. Bareuh... |
|
Misschien komt hij op Occultfest wel ff kijken! see you at occultfest! |
|
En Elsrock, hoop ik. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 04-08-2010 22:19] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Klinkt als een legendarisch persoon Hoop hem ook ooit ergens te kunnen 'bewonderen' |
|
Je kent hem vast al wel |
|
Hij heeft ook wel eens een eigen site gehad volgens mij was dat www.kejjedieband.com met een mooie foto van tasje. Helaas bestaat site niet meer! [Dit bericht is gewijzigd door the witch op 05-08-2010 0:00] see you at occultfest! |
|
quote: Of de tape was op. Die gast had de laatste paar keer dat ik hem zag, zijn hoog opgetrokken leren broek vast getaped aan zijn buik. Creatief is ie wel. Hulde! Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
quote: whut happend met zijn joggingbroek? |
|
Die lag in de was Mayo duh Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ik heb Michiel Kejjedieband al tijden niet meer gezien. Vroeger was hij altijd op de meest vage lokale kutmeuk klote festivals. Volgens mij maakte hij er toen een sport van om naar de meest onzinnige uithoeken te gaan en daar dan de meest lokale acts te gaan bekijken. |
|
''maat van Romke'' |
|
metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
Mr. N heeft me op Wacken al heel kort bijgepraat over Stonehenge (ben niet meer online geweest sindsdien). Camping was weer erg gezellig! Stonehenge festival weer naar de tering gegaan, enkele mensen nog nuchter gesproken, verder alleen Grindbashers volgens mij nuchter gezien. Blijkbaar heb ik bij de afterparty nog zitten rellen met een kruk toen dat thrash-coverbandje na 4 nummers "nog geen" Megadeth had gespeeld of zo . Heul veel ZM'ers gespot ook. Volgend jaar weer. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Concerten | Vorige pagina |