|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik vind het niet zo leuk |
|
Hele dag festival, 1 band. |
|
Gorod is ook leuk! |
|
quote: Klopt! Gorod is een leuk bandje inderdaad. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Grindbashers komt toch ook? |
|
quote: Wie? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Komt Gorod ook? Hmm, ik heb eigenlijk nog niet eens echt gekeken wat er allemaal komt. |
|
quote: Ohohohoo.. dat is toch een superband dat Origin, allemachtig wat was het gaaf om ze wederom te mogen aanschouwen op Neurotic Deathfest. |
|
quote: |
|
quote: Dat wordt dit jaar TWEE bands kijken. Acrostichon en Grindbashers. Zul je zien dat ze nét die tegelijk programmeren... Bareuh... |
|
Als ik tegen de tijd dat Origin speelt nog kan functioneren ga ik absoluut kijken! Verder wil ik Hacride en Cattle Decapitation ook even zien, opzich wel benieuwd naar |
|
Jammer van Incantation... Nu blijven er nog maar twee bands over die ik echt zien moet, maar aan de andere kant, het is Stonehenge, dus who cares about the bands |
|
Hierdoor haak ik definitief af, dan blijft voor mij alleen 11th hour als interessante band over, en daar ga ik niet dat hele eind voor reizen, die pak ik wel op EMM mee. |
|
Sjaak afhaak. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
GVD geen Incantation Dan toch maar regelen dat er iemand anders rijdt. |
|
quote: Rukzooi!Gelukkig heb ik ze op OEF zien heerschen. =) |
|
Waarom heeft Incantation gecancelled dan? Goed kut iig! |
|
Ach Trigger the Bloodshed is ook wel tof. Heb Incantation een keer gezien, viel me toch wel erg tegen. Beste line-up ooit trouwens! Ik vermaak me prima met Gorod, 11th Hour, Carach Angren, Trigger the BS, Hacride Valkyrja, Cattle Decap en als klap op de vuurpijl het almachtige ORIGIN! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Mij ook. Ben benieuwd naar Trigger the Bloodshed. EDIT: Het is op de Stonehenge-site bevestigd dat Icantation vervangen is door Trigger The Bloodshed. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 22-07-2010 14:09] |
|
Hoe staat het eigenlijk met de voorverkoop? Moet er gereserveerd worden of zijn er waarschijnlijk nog wel kaartjes aan de deur? De laatste jaren was het naar mijn idee altijd al voor aanvang uitverkocht, maar heb daar nu nog niks van gehoord. |
|
Nog geen bevestigingsmail terug voor de camping. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 22-07-2010 18:06] =) |
|
quote: Ik zou het er zeker niet op gokken als je wilt gaan. |
|
quote: =) |
|
quote: Beetje geduldig wachten kan ook wel of anders nog een keer mailen ofzo. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |