|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Hebben jullie ook een afbeelding van 2007 op je e-ticket? |
|
Nope. Gewoon 2010 + programma erop. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ah, dan hebben ze dat nu al veranderd. |
|
ZIN AN!! Boeiender |
|
quote: Dit soort blunders moeten we wel zo snel mogelijk oplossen want we stonden mooi voor joker natuurlijk. Om nog maar niet te spreken van de verwarring bij de mensen die een kaartje kochten. Iets anders; er is nu de mogelijkheid om zelf foto's te uploaden op de Stonehenge-site. Bij deze een oproep aan iedereen die nog fraaie kiekjes van het Stonehengefestival heeft om die te uploaden zodat we een bonte verzameling krijgen van wat jullie als bezoeker (of band) zoal hebben vastgelegt voor het nageslacht. Hoe gekker hoe beter. :-) Uploaden kan hier: http://stonehengefestival.nl/nieuw/?page_id=235&lang=nl Alvast bedankt! Gegroet, André. |
|
quote: Heb ook nog bandploatjes van vorig jaar nog wel op de pc staan. Die zal ik morgen ofzo ff uploaden. Of ik ze van voorgaande jaren nog heb weet ik niet. Moet ik ff naar zoeken in het cd rom foto archief. [Dit bericht is gewijzigd door nakooma op 02-01-2010 16:19] www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Incantation!! Gaaf! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Kaartje in de meelboks www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Een aantal weken geleden had ik hier gevraagt om iedereen die leuke foto's had gemaakt op een Stonehenge editie die te uploaden naar een fotoalbum alwaar iedereen ze zou kunnen bewonderen. Ik heb besloten om voortaan alleen foto's van bezoekers toe te laten want er zijn al zo ontzettend veel bandfoto's en we willen juist zien hoe jullie het beest cq de malloot uithangen op het festival. :-) Dus bij deze nogmaals een oproep; heb je jezelf, je buurman of wie dan ook gekiekt op een Stonehenge Festival-editie: pleur het online op: http://www.stonehengefestival.nl/?page_id=235 En excuses aan diegenen die al een hele zooi bandfoto's ge-upload had; die zijn weer weg. Groeten, André. |
|
Ik kom ook wel af denk ik, Incantation in de Little Devil was HARD! |
|
Zal ik jullie allemaal nog even 1 goede reden erbij geven om dit jaar naar het Stonehenge Festival te gaan? Komtie: V A L K Y R J A Zo, nu jullie weer. Wij als organisatie zijn er in ieder geval blij mee. Hou de site in de gaten voor komende updates: http://www.stonehengefestival.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door Semistultus op 02-02-2010 17:23] |
|
[quote]Op 2 februari 2010 17:14 schreef Semistultus het volgende: Zal ik jullie allemaal nog even 1 goede reden erbij geven om dit jaar naar het Stonehenge Festival te gaan? Komtie: V A L K Y R J A Zo, nu jullie weer. Wij als organisatie zijn er in ieder geval blij mee. [quote] Niet alleen jullie als organisator zijn er blij mee. Ik ook. Geniale keuze. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: Nooit van gehoord. Maar evengoed wel weer aanwezig. Bareuh... |
|
Nu even aan het luisteren (zo ben ik ook wel weer ) en het valt me helemaal niet tegen. Bareuh... |
|
quote: That's the spirit. :-) Op de Stonehenge website heb ik een mp3-player gezet (in de linker balk) waar van iedere band een nummer te beluisteren is. Service van de zaak, za 'k maar zeg'n. |
|
quote: Done... |
|
quote: Top!!! Dat nieuwe album is erg gaaf! En heb ik weer een reden erbij om ook eens bands te gaan kijken op Stoneghenge ipv alleen maar zuipen! |
|
quote:Acrostichon man... alleen daarvoor gaan is al reden genoeg... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Misschien Dark Funeral op Stonehenge Dan wordt het een blackmetal party! |
|
Dat zou me wat zijn, ik wacht nog even af met kaartjes kopen, maar ik verwacht er zeker weer bij te zijn . Gaat er ook weer een campingplek geregeld worden? |
|
quote: Ah, het is wel een perfect festival voor een BM party, ik kan me erna toch niets meer van herinneren. Boeiender |
|
quote:Op de website staat gewoon een kopje camping |
|
de camping is er weer!! |
|
quote:Precies hetzelfde heb ik met de meeste Deathmetal die er staat |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |