|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Moet ook maar snel een kaartje bestellen |
|
zaterdag.. Origin gezien op Neurotic.. vetttttt man!!!! en dat samen met Cattle Decapitation en General Surgery is pijn!!!!!! |
|
quote: Hij checkt zijn mail! [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 12-05-2010 15:17] Boeiender |
|
Volgens mij ga ik ook. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hallo allemaal. De eerst genoemde bands waaronder Symphony of Destruction, Face the fact, Load, devious, Stigmateist en Grindbashers zijn bevestigd! Het tijdschema zal daardoor wat strakker worden.. maar... daardoor zal er Overijssels Talent op de planken staan op Stonehenge. Cheers!!! Kom ook aanstaande vrijdag naar Lekker Hard in de Buze!!! |
|
Boeiender |
|
Dat is leuk Had die toevoeging nog niet gezien. Zodra ik weer geld heb maar eens kaartjes kopen, als ze er dan nog zijn natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 12-06-2010 12:36] |
|
Super festival |
|
oja kaartjes scoren! |
|
quote:Duh! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: en camping! wanneer ist eigenlijk?? sjezus, ik moet shit bijhouden |
|
quote: Gaat het uitverkocht raken dan? Ben er nog nooit geweest en wil dit jaar eigenlijk wel heen. Ik had me eigenlijk opgegeven als vrijwilliger, maar nog niks terug gehoord. |
|
Volgens mij is er een redelijk grote kans dat het uit gaat verkopen. Zoveel mensen kunnen er niet in. Het is bijna letterlijk in iemands achtertuin. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ah ok, even rekening mee houden dus |
|
Kaarten zijn hier iig binnen! see you at occultfest! |
|
11:45 start Stonehenge met 30 minuten old school grind. |
|
Binnen of buiten? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Ik weet het nog niet of ik ga. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Geld, werk, tijd en een oppas regelen voor de hond. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: binnen. daarna waarschijnlijk backline inladen, terug naar zwolle en dan met de trein terug... |
|
ja, nog ff kaartjes scoren ja! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
oei! ik heb kaartjes..... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |