|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Kut met peertjes nogantoe kut treinen enz. Ben er pas tegen half 17 als ik de weg meteen vanaf station kan vinden..... Naja mooi ruim op tijd voor Carach Angren. =) |
|
Zo, weer thuus. Grindbashers was uiteraard weer gaaf, Caraghhg ghAnbgrhenr was minder kut dan de vorige keer en Cattle Decapitation was loeistrak. Je moeder. |
|
Beter had je Origin ook even gecheckt! |
|
Half 17! Vet! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
quote: Neh, had het wel weer gezien, geen zin om te wachten en iedereen werd dronken en irritant. Je moeder. |
|
Oke, goede reden. |
|
quote:Ik zou je bijna nog aanspreken, heb ik jou even een plezier gedaan. |
|
quote: Jij bent geheelonthouder ofzo of bedoel je met irritant iets anders dan het gebruikelijke gefeest? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Karnivoor gaat snoeihard op de cola. |
|
Smerig hard feestje weer. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik heb Karnivoor niet gesproken maar hij stond inderdaad wel een beetje saaitjes aan de kant tijdens de polonaises and such. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
What the fuck gast! |
|
quote: Hehe dansen voor Satan! Ontzettend leuk feestje weer, gave bands gezien (jaja echt.. gezien) en een enorme lading bekenden. Maarreh beetje jammer dat Origin geen toegift mocht spelen, de barren al dicht waren en het veld zo snel leeg werd gedrukt |
|
Mooi feestje gisteren, geslaagde dag Laatste nummer van Devious gezien toen ik aankwam, vervolgens Moker - leuke ontmoeting met een band die door enthousiasme het publiek los wist te breken. Leuk optreden, en ik ga de muziek opzoeken! The 11th Hour - doom is niet mijn ding, even geluisterd maar kan niet zeggen of het goed was. Acrostichon - prima optreden, de opmerkingen van de zangeres waren komisch Carach Angren - begonnen laat en ik miste een tweede gitaar en een basgitaar, de sound was wat iel. Alsnog, de zanger was overtuigend. Voortijdig weggegaan om de volgende band te checken; Trigger the Bloodshed - ik zou nieteens meer kunnen zeggen wat ze precies speelden, death metal? Het was in ieder geval hard en de pit was gezellig! Hacride / Gorod - Volgens het programma Hacride, volgens een toeschouwer Gorod. Ik stond vooraan en dan is het wel een intens optreden. Geslaagd, niet helemaal mijn ding, maar leuk. VALKYRJA! heerlijk, meesterlijk, duister, ik heb genoten! De pijn in mijn nek die ik nu voel is aan dit concert te danken, ging helemaal los. De drie momenten dat ik omkeek leek het publiek het minder te kunnen waarderen, helaas, het is echt een topband. Zeer blij met nummers als Oceans to Dust en Catharsis. Optreden van de dag! Tijdens general Surgery zitten praten met een geniale oudere metalchick. Ook merendeel van Cattle Decapitation gemist, de nummers die ik daarvan hoorde waren erg strak en vet. Gothminister - vond het maar niets. niet mijn ding. Origin - Vet om de gitaristen zo snel te zien spelen, vroeg me wel af of het geluid goed afgesteld stond? Overtuigend optreden, helaas voortijdig weg op weg nar huis. |
|
te veel bekenden...... deze keer voor het eerst een paar nummers van een band gezien: Origin! verder niets van de bands mee gekregen... Jaap zijn auto is meesterlijk! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Het was me weer een gezellige stoneghenge. Heb lekker kunnen werken daar en allemachtig wat is Cattle Decapitation en vette band zeg die zanger damn wat een strot Valkyrja was ook erg goed zeg. haha en verstikking nog in de nuchtere bui gezien en de aangeschoten bui haha wat een lol had ie zeg...en dat ene dansje met z'n zusje bleek wel weer hoe jong hij was op dat moment haha Ik heb me zeker vermaakt...en nee verstikking ik vergeet Tessa ook niet ... [Dit bericht is gewijzigd door smeerik op 01-08-2010 10:34] |
|
Origin - Steengoeie band maar slechte afsluiter van een festival als stonehenge. General Surgery - death metal, smerig, sloppy sound, zoals het hoort. Een boel weekend thrashers...slechte patat en slecht weer, steenwijk. Maar verder dik in orde! |
|
quote: Hehe, had best gekund hoor, zó intolerant ben ik nou ook weer niet. quote: Alsnog ruilen voor die 206 van je? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 01-08-2010 10:58] Je moeder. |
|
Wil je em ook ruilen tegen een fiets? hehe Ja megavette bak Jaap! Qua gecheckte bands; Stukje Devious meegekregen; vet! Carach Angren kwam ook niet echt op mij over door het geluid (vooral gitaargeluid kwam niet over, miste toon, en idd een gemis zonder 2e gitarist ook), da was zonde voor zo'n vette band. Ze staan iig wel als een huis verder. General Surgery!! Vet!!! Dikke feestband Voor mij de band van de dag. Stukje Origin gecheckt, maar die keer in Sneek blijft toch de beste show die'k heb gezien. Was wel vet en strak nu maar deed me weinig eigenlijk. En verder was het gewoon weer supergezellig, en Sjon zal wel een paar leuke foto's hebben hehe |
|
Ik heb zowaar 1 band bijna helemaal gezien. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ik ook... (openingsband Grindbashers...) |
|
Zo, dat was een mooi dagje Stonehenge, erg gezellig. Boeiender |
|
General Surgery, Moker en Devious waren goed. De rest van de bands die ik wilde zien vielen een beetje tegen, inclusief Origin. [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 01-08-2010 13:08] |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |