|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Niet zo ver weg, grote kans dat ik heen ga |
|
Vragen over camping? Mail David: campingstonehenge@gmail.com En bij deze een oproep aan iedereen die dit jaar (weer) mee wil helpen als vrijwilliger: Even het formulier op http://www.stonehengefestival.nl/?page_id=404&lang=nl invullen. Dan neemt iemand tezijndertijd wel contact met je op. Aan iedereen die mee wil helpen: tof! Tot zover maar weer. Proost. André. |
|
quote: Ik check de mail min. 3 tot 4 keer per week. Kom maar op met die mail! |
|
Soooooo hé. Boeiender |
|
quote: Komt vanzelf wel, die paar honderd mailtjes Heb je het standaard regeltjes formuliertje nodig offem ga je dat anders doen? Tof dat je het hebt overgenomen. |
|
Mag David er gratis staan en krijgt hij een tray bier? Boeiender |
|
quote: David is vrijwilliger bij Stonehenge Festival en doet dit op vrijwillige basis, dat bier mag ie zelf kopen. |
|
Oh. Boeiender |
|
quote: Ja raar he, iets belangeloos doen. Of nouja, puur omdat je het leuk vind en er niet direct wat voor terug moet ontvangen. |
|
Ja, dat zou ik nou nooit doen..... Boeiender |
|
Nee precies, altijd een achterliggende gedachte. |
|
quote: Ja, en vrijwilligers niet? Dat is nieuw voor me, bedankt voor het nieuwe inzicht. Boeiender |
|
quote: Ghehe jij denkt iets te lezen en van daar uit iets te leren.. nieuwe vorm van zelfsturing? |
|
*Stoonhens topic* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Stonehenge.. |
|
quote: ben ik nou echt de enige die van die foto's heeft? |
|
quote:Dank heb de formulieren al ontvangen vanuit Stonehenge (dat wil zeggen, jouw doorgestuurde mailtje ) Die houd ik aan, komt vast wel goed |
|
quote: |
|
Wel zin in dit feestje weer, altijd eigenlijk. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-03-2010 17:26] |
|
Voor alle twijfelaars die maar niet kunnen beslissen of ze wel of niet naar Stonehenge zullen gaan dit jaar: Afgezien van de 11 waardeloze bands die er al staan, het warme bier, de slechte sfeer en het benauwde weer, hebben we de laatste band vast weten te leggen die er voor gaat zorgen dat jullie toch allemaal massaal besluiten om te komen: O R I G I N Ik bedoel maar. Wij zijn blij. Nu jullie nog. |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Geil. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Origin! WTF! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: MMayo ook blij, twee kaarten aangeschaft. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |