|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Daarna weer afterparty in de Azijn! Tjokkefoll du Tjokkefoll!!!!! |
|
quote: Hehe,zeker weten.Mega TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Moet je wel Heuy!!! snachts nog ff opbellen. |
|
quote: Zal ik weer vanuit de schwarma-tent doen.Maar dan moet ik wel echt mega TJOKKEFOLL zijn.Maar met goeie muziek van Cruachan kom ik vanzelf in zuipstemming Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Waarom kom je nou niet naar Haarlem Maarja het gaat om het concert, zoals Beli Mawr zei. |
|
quote: Heb een beetje problemen op het werk zodat ik geen verlof krijg.Maar met 3 keer aanwezig zijn bij deze geweldige package ben ik ook al tevreden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: vertel dat de bazen van mn ouders... Je moeder. |
|
quote: Hub jij bent altijd in de zuipstemming! Daarom heet je HUB! |
|
quote: Da's waar ja Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
het is definitief: IK GA WEL!!!! hell yeah, werd net gebeld door een vriend vamme waarvan ik dacht dattie niet ging dat hij van impaled succubus gehoord had dat ik ook ging en hij had nog een plekkie in de auto vrij!!! DIKKE HEERSCH -edit: blij als een klein kind hehehe- [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 04-12-2002 20:23] Je moeder. |
|
Zo... net de stoere vikingen van Thyrfing van het vliegveld gehaald. Die zijn dus al in het land en dat kan dus al niet meer mis gaan. Wel typisch dat ze gelijk naar de coffeeshop en naar de supermarkt moesten om bier te halen Ze zitten nu lekker te zuipen in een ouwbollig kutcafeetje in het normaal o zo rustige plaatsje Echt (L)... Als dat maar niet al gelijk de eerste nacht wordt... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
haha zeg even dat ze rustig aan willen doen |
|
quote: is da nie trui dan?! |
|
Overmorgen is het zover, YEEEEEEEEEEEEEEEEEEES Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:bij mij vanavond HAHAHAHAHAH!! I AM IN THERE FIRST!! |
|
quote: You lucky bastard Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:HHAHAHAHAHAHA I AM LISTENING TO CRUACHAN YEAH!!! en ik neem me zus mee, die neemt misschien nog wat foto's! |
|
quote: Weet je niet, misschien ben ik wel een paar minuutjes eerder We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:o nee. Ik ben trouwens herkenbaar aan manegarm ls! |
|
oke Tis niet al te druk, dus misschien weet ik je wel te vinden. Ik ben te herkennen aan mijn nile-shirt en misschien doe ik mijn 9-rijige spikeband ook wel om. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:ach meer merchandise, cd's, bier, en bandtalk voor mij |
|
hell yeah! en een grotere kans op het vangen van eventuele drumstokjes en/of plectrums We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
ik ben vast wel herkenbaar genoeg na al die foto's int fototopic neem trouwens ook een camera mee maar is nog nooit één concertfoto gelukt dus dit keer vast ook niet Je moeder. |
|
gaat wel leuk worden ja http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |