|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
een Cruachan cd komt ook op me 'lijstje' van bands waar ik nog cd's van wil kopen....(og tips?) en C1000 loon is niet zo hoog, dus dat wordt sparen |
|
quote: idd Heb zelfs met de zanger Molly Mallone gezongen van the Dubliners, was heel erg leuk, echte leuke mannen van Cruachan. Wanneer ze gingen beginnen met Bloody Sunday, Keith zei "This song is about a tragical event that happend thirty years ago in Derry, Ireland" Dan riep ik Bloody Sunday Hij Exacly En de trand was direct gezet, het plezier begon direct, wxat een leuk optreden was dat zeg, ooooooo heerlijk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:ik vind t wel een mooi nummer, maar ik vind dat die gebeurtenis een beetje erg vaak terug komtvin muziek |
|
quote:Hehe, dacht dat ik een paar spetters had opgevangen, maar toen ik thuis kwam zag ik dat ik wat meer had opgevangen. Hehehe zo ruim 2 uur in de trein gezeten, mn ma dacht dat ik had gevochten ofzoiets. |
|
quote: ik vind het terecht ook, die gebeurtenis mag nooit vergeten worden, het was een bron van kracht voor het IRA, die Britse soldaten vuurden gewoon op manifestanten, ongewapende manifestanten, het was ook eind januari, het was echt koud die dag, een manifestant die in de rug werd geschoten lieten ze sterven in de kou, de gewonden konden met moeite verzorgd worden. Ze manifesteerden voor gelijke rechten, wat niet naar de zin was van de Britse regering, een leger stuur je toch niet naar een manifestatie, komaan zeg. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: [offtopic] Wat moet England eigenlijk met dat Noord-Ierland, zit daar belangrijke industrie ofzo? [/offtopic] |
|
quote: Had ik ook, alleen dan bij Sauron. Zo van "this sing is about lord of the rings" ikke: Sauron! exactly |
|
quote: Stond jij vooraan met nog 2 andere met armen over elkaars schouders? |
|
yup dat was ik :D alleen riep ie in de effenaar exactly maar in den goudvishal helaas niet hehe. was wel extreem gezellig |
|
Heeft er trouwens iemand op gelet dat Karen veeel knapper is irl dan op foto ? Wat een knappe vrouw Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ik stond dan achter je met dat Dimmu Borgir tshirt/trui |
|
in de effenaar has ze het hele optreden een grote lange leren jas aan :\ in de goudvishal stond ik mooi vooraan, leuk rokje |
|
quote: WAAAAAAAAAAAAAAARGH wow U heeft helemaal gelijk Trouwens, die bassist van Cruachan speelde op Blote Voeten in den Goudvishal, en de banjo/keyboard man liet zijn reet zien waar op elke bil een blauwe hand zat |
|
quote: bij ons ook, ik stond aan de linker kant van de Biebob, net voor Keith, maar kon Karen ook nog heel goed zien Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Wat had jij aan in de goudvishal? En ze is wel lekkel ja Vriend van me zat te zeuren dat ze een buikje had |
|
leren broek kogelriem en cruachan shirtje stond vooraan met 3 gasten af en toe wat te springen, ik was iig de kleinste Bij de goudvishal zijn trouwens ook opnames gemaakt, hopelijk is daar aan te komen |
|
quote: ik weet wie u bent! heb je weleens vaker gezien... Stond achter je bij Cruachan |
|
quote:hmmm heb wel een paar mensen gezien met cruachan sjirtjes. Ik had een De Mysteriis dom Sathanas longsleeve aan en stond vanaf de helft van thyrfing ook ongeveer vooraan. |
|
volgende keer pilsneren |
|
quote: op die achter kant staan toch 3 letters..een b en s weet niet zeker en zo..maar volgens mij heb ik je achter kant gezien tijdens een pit |
|
quote:jep dsp (deathlike silence productions) heb ook aardig wat gehedbengt, last van mn nek |
|
Was gezellig ja in de effenaar |
|
idd vooral thyrfing Je moeder. |
|
Dat er 15 pagina's geluld kan worden over deze bands |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |