|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
kun je nagaan hoe gezellig het was Je moeder. |
|
quote: thyrfing was leuk ja |
|
vaker doen Je moeder. |
|
quote: Dat is te hopen ja! |
|
quote: heb jij trouwens een bril? nooit eerder gezien Was wel tof jah!! |
|
hub heb een bril jah en hub, helaas maar kort gesproken, volgende keer ff wat langer gesprekje aanknopen Je moeder. |
|
quote: Ik heb een bril ja.Die zet ik trouwens niet altijd op bij concerten.Ben er al eentje veloren ooit toen ik ladderzat ging stagediven Het was niet wel tof,het was supertof Heb nu nog steeds last van mijn nek na 3 dagen continu Trouwens,de mensen die zeggen dat Cruachan geen folk is die hebben er blijkbaar echt geen verstand van. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Afgesproken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Was jij die gast die ging stagediven bij cruachan??? |
|
Hub de Gallier is die kerel die in de Effenaar iedereen aan de kant beukte om vooraan te staan, vervolgens TJOKKEFOLL riep en ging headbangen, en wanneer zijn pils op was, riep hij Frietbal |
|
dat zag er wel leuk uit jah hehehe, was zelfs achteraan nog te volgen hehehe Je moeder. |
|
ik vraag me af hoe die limburgers aan zoveel geld komen, om alle concerten af te gaan......... |
|
quote: neej, deze keer deed hij het niet, volgens mij bleef hij bescheiden! en was hij ook niet echt Tjokkevol of wel? |
|
quote: op de gastenlijst staan :-) Dat was de reden dat ik ook wist dat hij Hub de Gallier was :-) |
|
ilyc: biermerk ? haha... die gast naast jou had wel degelijk gelijk.. WE ARE MOTÖRHEAD ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Gewoon backstage proberen te komen en bier zuipen! |
|
quote: ja maar dat lukt ze toch niet elke keer, en de hoeveelheden die ze drinken, die zijn ook niet gratis, ik wil hun geheim weten. het geheim der limburgers. |
|
quote:Hehe, subsidie misschien (onder het mom van cultuur ofzo ) |
|
quote: hmm...klinkt als een Suske en Wiske avontuur: Suske en Wiske: Het Limburgse Geheim Trouwens, was jij er gister avond niet? |
|
quote: In Eindhoven en Vosselaar stond ik op de gastenlijst ja en ben met Thyrfing meegereden naar Arnhem En ons geheim..... .....dat blijft natuurlijk ons geheim maar feit is dat we niet vaak betalen en toch heel veel zuipen,hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik benoem je echt tot ZM-er van de dag (vrijdag dan ) Wat heb ik me rotgelachen |
|
quote:nope, geen geld, geen puf. heb lekker burgelijk thuis op de bank gelegen. 20 december ben ik natuurlijk wel in arnhem!!!!! |
|
quote: Ik heb de verhalen gehoord ja.Kon niet alles meer herinneren door de alcohol.Tussen Cruachan en Thyrfing effe backstage geweest om bier te halen bij Keith en daarna meteen veranderen in een berzerker bij Thyrfing.Het scheen dat er een hele vette moshpit was waar ik onderuit ben gegaan en mijn knie heb geblesseerd(helemaal dik opgezwollen zaterdagochtend).Nog bijna eruit geflikkerd door de security tijdens Thyrfing door dat kutwijf Na het optreden nog heeeel veel bier gekregen van Kimmy Aasabakken hehe.Deze avond was ik echt compleet TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
vertel es dan: hoezo er bijna uit geflikkerd Je moeder. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |