|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
nog es de data: * donderdag 05/12 : Patronaat in Haarlem * vrijdag 06/12 : Effenaar in Eindhoven * zondag 08/12 : Goudvishal in Arnhem Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Das mooi, kan ik wel komen . FF wat mensen nog proberen mee te krijgen. |
|
quote: Er zijn zo te zien genoeg ZM'ers aanwezig dus... Hoe meer mensen hoe meer vreugde of was het nou hoe meer bier hoe meer vreugde Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Hehe, maar dan is er minder bier voor ons Toch maar alleen komen dan edit: de nodige -tjes vergeten [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 01-12-2002 19:42] |
|
Zolang ze zorgen voor genoeg is er niks aan de hand en moeten zoveel mogelijk mensen komen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: jij Je moeder. |
|
quote: Je mag tussen mijn ouders inslapen. Zij keuren dat niet goed, helaas voor jou. |
|
wat niet weet, wat niet deert -edit: niet zo happen jij- [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 01-12-2002 20:30] Je moeder. |
|
quote: en waarom niet |
|
omdat je slim bent Je moeder. |
|
Dat word leuk |
|
ik hoor morgen of ik ga of niet Je moeder. |
|
ik begin er echt wel heeeeeeel veel zin in te krijgen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
nog vijf dagen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
voor mij nog 6 |
|
voor mij nog 4 We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
En voor mij is het vrijdag. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
*hoopt stiekem, dat Shane McGowan er ook zal zijn* "I'll try being nicer if you'll try being smarter. " |
|
quote: Dat hoop ik ook, en dan eens met de Shane een whiskey drinken , die zou dat toch mee hebben Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Gewoon komen, zelfs ik ga helemaal van uut 't noord'n er naar toe (effenaar dus) Als je komt krijg je een glaasje cola Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Ik ben de eerste aan de beurt . Misschien kan ik nog met Patrick Lindgren en Cruachan praten |
|
quote: ej, moeten even afspreken welke trein we nemen, reizen we gezellig mt zn tweeën Je moeder. |
|
--- Effenaar --- Zenial Phaestus FolkWang Ilyc Misanthrope Nagash karnivoor (misschien) Hoolie99 Sargoth --- Biebob --- Beli Mawr Sharteel Hoolie99 Ineluki --- Patronaat --- Gangrad Wladimir Y Draig Goch Hoolie99 --- Goudvishal --- Vuig Moordlustige Hamser Hoolie99 Soepkoeltoer Vlkodlak Claw Fedaykin |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |