|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik vind gezelligheid best wel belangrijk, en zonder bekenden om tegen aan te lullen ist ook zo saai... Je moeder. |
|
ja, waarom zou je naar een band gaan om het optreden te bekijken, het is veel leuker om andermans plezier te vergallen met oeverloos gezets... "I'll try being nicer if you'll try being smarter. " |
|
quote: jij snapt het, als ik voor de muziek alleen zou komen zou ik wel een cd opzetten hehehe maar ik neem aan dat verder iedereen wel begrijpt wat ik bedoel Je moeder. |
|
quote: *snapt het niet* Je gaat toch ook naar een band om ze aan het werk te zien, om de sfeer te proeven, om de dynamiek van de muziek tot in je porieen te voelen... en om te kijken of ze wat ze op de cd pretenderen te kunnen ook live waar kunnen maken? Tuurlijk hoort daar een stuk gezelligheid bij, en meestal veel bier, maar persoonlijk heb ik 7 broertjes dood aan gezelligheidsdieren die continu in elkaars oor staan te tetteren. Metal is namelijk nogal hard, dus je verstaat elkaar niet zo denderend..... "I'll try being nicer if you'll try being smarter. " |
|
quote: je snapt het wel hoor maar zoals eerder gepost ben ik niet zo'n contactzoeker dus om de hele avond/nacht alleen daar rond te lopen... daar doe ik het niet voor, gaat voor mij de lol eraf... -edit: maar zoals gezegd ga ik niet alleen - [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 29-11-2002 16:37] Je moeder. |
|
nog een paar dagen. Alleen jammer dat thyrfing op 5 dec. Gaan sommige mensen sinterklaas vieren |
|
quote:Gaat die dan naar arnhem?? nee toch??! |
|
je gaat me toch niet zeggen dattie ook naar eindhoven gaat Je moeder. |
|
Ik geloof dat ik ook ga met TuinfeesT mensen naar de goudvishal Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik begin al hevig, maar dan ook heeeeeeeeel hevig te verlangen, nog acht dagen wachten, zoooooooo lang voor zo'n topband Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Jij NEUROOT |
|
quote: tja, Cruachan heeeeeeerscht gewoon zooooooooo vet door, kan echt nie meer wachten Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
--- Effenaar --- Zenial Phaestus FolkWang Ilyc Misanthrope Nagash karnivoor (misschien) Hoolie99 Sargoth --- Biebob --- Beli Mawr Sharteel Hoolie99 --- Patronaat --- Gangrad Wladimir Y Draig Goch Hoolie99 --- Goudvishal --- Vuig Moordlustige Hamser Visor (neem ik gewoon mee MH) Hoolie99 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
--- Effenaar --- Zenial Phaestus FolkWang Ilyc Misanthrope Nagash karnivoor (misschien) Hoolie99 Sargoth --- Biebob --- Beli Mawr Sharteel Hoolie99 --- Patronaat --- Gangrad Wladimir Y Draig Goch Hoolie99 --- Goudvishal --- Vuig Moordlustige Hamser Hoolie99 Visor gaat toch niet mee |
|
quote: Dat geloof ik ook |
|
aaaaaaaaaah, vanmiddag kaartje gekocht, ik ben daar in den Goudvishal |
|
Nog zesch dagen en ik zie ze Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik kan niet meer wachten...eindelijk weer een concert |
|
--- Effenaar --- Zenial Phaestus FolkWang Ilyc Misanthrope Nagash karnivoor (misschien) Hoolie99 Sargoth --- Biebob --- Beli Mawr Sharteel Hoolie99 --- Patronaat --- Gangrad Wladimir Y Draig Goch Hoolie99 --- Goudvishal --- Vuig Moordlustige Hamser Hoolie99 Soepkoeltoer |
|
quote: Niet dat ik eindelijk gzewoon een concert meepik, maar dat het Cruachan is die optreed, dat doet het hem bij mij, heerlijke folkmetalnight zal het worden Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
--- Effenaar --- Zenial Phaestus FolkWang Ilyc Misanthrope Nagash karnivoor (misschien) Hoolie99 Sargoth --- Biebob --- Beli Mawr Sharteel Hoolie99 Ineluki --- Patronaat --- Gangrad Wladimir Y Draig Goch Hoolie99 --- Goudvishal --- Vuig Moordlustige Hamser Hoolie99 Soepkoeltoer Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ben afgelopen vrijdag gevraagd om mee te gaan, weet geeneens wat t is. Ben t ff aant downloaden. Maybe gaak dr wel heen vrijdag...alleen zal wel vrijdag en zaterdag moeten werken kleine kans dus... "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
het is nogal onzeker ofk nog wel ga Je moeder. |
|
Messchien dat ik vrijdag naar de effenaar ga. Maar dat is nog niet zeker. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |