IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Thyrfing en Cruachan eindelijk op tour in Nederland... Vorige pagina | Volgende pagina
FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 08-12-2002 14:23 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2002 14:21 schreef wladimir het volgende:
je hebt thyrfing niet eens gezien dus sssssst.

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 08-12-2002 14:26 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Ze zijn gewoon allebei kut

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 08-12-2002 14:27 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2002 14:26 schreef Kramy het volgende:
Ze zijn gewoon allebei kut
jouw mening.
Ga jij nou maar naar Arch Enemy luisteren

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 08-12-2002 14:29 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 8 december 2002 14:27 schreef wladimir het volgende:
jouw mening.
Ga jij nou maar naar Arch Enemy luisteren

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 08-12-2002 14:39 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

en ja ik ben overgehaald ik ga vandaag weer
met HK, warrior of odin en ander tuig

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 08-12-2002 14:44 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Wat een nacht , Cruachan heerschte heel erg vet, afwisselend volksdansen en bangen, Thyrfing heb ik wel een beetje gemist, zat constant met Keith te praten, heel erg toffe gast, alle gasten van Cruachan eigenlijk

De setlist:
Meaves March
Ossian's Return
Children of Lir
Ride On
Horned God
Unstabled (Steeds of Macha)
Rocky Road
Is Fuair an Chroi
Celtica (Voice of the Morrigan)

Wat een heerschoptreden.

Wegens vervoersproblemen helaas Shadowbreed moeten missen

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 08-12-2002 14:53 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

hm in Eindhoven hebben ze meer nummers gespeeld geloof ik.

Wij hebben celtica en middle kingdom zelfs 2 keer mogen horen

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 08-12-2002 16:22 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Nog 1 uur!!!!!
(Ben te herkennen aan Dimmu Borgir - Enthroned Darkness Thruimphant Tshirt en een bril , een jong jongetje )

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 08-12-2002 17:07 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2002 14:53 schreef FolkWang het volgende:

Ja, maar wij hebben Rocky Road niet gehoord..

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 08-12-2002 17:41 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:

The Middle Kingdom was ik nog vergeten

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 08-12-2002 18:28 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:

Is dat zo ? Whaha echt ?

Ik was dat bezopen manneke met die moslimdoek op mn kop en dat slayer shirt... ik zal jullie wel niet gezien hebben

Ik, Wil Schuurman

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 08-12-2002 18:41 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2002 18:28 schreef Snagger het volgende:
Is dat zo ? Whaha echt ?

Ik was dat bezopen manneke met die moslimdoek op mn kop en dat slayer shirt... ik zal jullie wel niet gezien hebben

Maar ik jou wel.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 08-12-2002 18:52 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 8 december 2002 18:41 schreef Frietbal het volgende:
Maar ik jou wel.

En ik heb jou volgens mij ook zien rondlopen

Maar t concert was idd erg tof. Shadowbreed gemist (daar zijn voorprogamma's voor)
Cruachan erg tof! Het was wat meer 'metal' dan dat ik me kon herinneren te hebben gehoord.
Thyrfing ook errug goed! Ik werd gelukkig vantevoren ingelicht over de zanger met zijn hoorntje die bloed het publiek inspuugt, dus ik kon het op tijd ontwijken hehe...
Daarna nog afterparty in de altstad. Geniaal hoe dennis en severe patrick de mensjes daar van het podium jaagden door op type o negative te gaan headbangen...

Zenial

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 08-12-2002 18:56 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik heb tenminste de hele treincoupé weggejaagd

Ik, Wil Schuurman

Lady Morgaine
Usericon van Lady Morgaine
Posted 08-12-2002 21:10 by Lady Morgaine Wijzig reactieProfiel van Lady MorgaineQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2002 18:52 schreef Zenial het volgende:
Thyrfing ook errug goed! Ik werd gelukkig vantevoren ingelicht over de zanger met zijn hoorntje die bloed het publiek inspuugt, dus ik kon het op tijd ontwijken hehe...

Helaas, ik kon het niet ontwijken haha. Ach je krabte het bloed zo van je huid af. Het was toch troep.

En snagger heeft idd heel de coupe leeg gejaagd, dat was machtig.
Ik zit nog onder de blauwe plekken, waarschijnlijk van de pite en van de valpartij op de parkeerplaats

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 08-12-2002 21:48 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Ah! Ik ben vrijdag naar Thyrfing geweest, was erg cool! Bloed in m'n haar, op m'n armen en in m'n mond gekregen, yummie

Anyway, ik stond vooraan, klein gastje met een Enthroned t shirt (vlakbij die gast met een maliënkolder (die ik overigens niet ken)).

Maar OK, Shadowbreed was wel aardig, niet slecht, niet bijzonder, gewoon een normale metalband. Cruachan vond ik echt dikke poep, en het klonk in mijn oren voor geen meter. De laatste tijd zijn Ierse Folk bands erg veel aanwezig in de muziekindustrie, maar ik vond Cruachan niks van folk weghebben en daarnaast had het niks met metal te maken. Als je een dergelijke band leuk vindt kan je nog beter naar Dropkick Murphy's luisteren naar mijn mening, dat nog meer affiniteit met metal heeft.

En Thyrfing heerschte echt heel erg. Ze speelden lekker strak, lekker constant en er was geen moment van rust, heerlijk!

Ik heb een prima avond gehad vrijdag!

[Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 08-12-2002 21:48]

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 08-12-2002 21:54 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2002 21:48 schreef ilyc het volgende:
Ah! Ik ben vrijdag naar Thyrfing geweest, was erg cool! Bloed in m'n haar, op m'n armen en in m'n mond gekregen, yummie

Anyway, ik stond vooraan, klein gastje met een Enthroned t shirt (vlakbij die gast met een maliënkolder (die ik overigens niet ken)).

Maar OK, Shadowbreed was wel aardig, niet slecht, niet bijzonder, gewoon een normale metalband. Cruachan vond ik echt dikke poep, en het klonk in mijn oren voor geen meter. De laatste tijd zijn Ierse Folk bands erg veel aanwezig in de muziekindustrie, maar ik vond Cruachan niks van folk weghebben en daarnaast had het niks met metal te maken. Als je een dergelijke band leuk vindt kan je nog beter naar Dropkick Murphy's luisteren naar mijn mening, dat nog meer affiniteit met metal heeft.

En Thyrfing heerschte echt heel erg. Ze speelden lekker strak, lekker constant en er was geen moment van rust, heerlijk!

Haha... die malienkolder was Warrior of odin van dit forum...

Ikzelf vond cruachan dus wel enorm cult haha... normaal houd ik helemaal niet van dat soort muziek maar deze band had hét !!

En alléé... het zuipen was het leukst

Ik, Wil Schuurman

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 08-12-2002 23:35 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

hehe in de goudvishal was het ook weer leuk, was alleen nogal gaar van het optreden van vrijdag. wat een bagger zaaltje trouwens, super klein, wel gezellig maar ach het bier vloeide weer rijkelijk

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 08-12-2002 23:54 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2002 21:54 schreef Snagger het volgende:
Haha... die malienkolder was Warrior of odin van dit forum...

Ikzelf vond cruachan dus wel enorm cult haha... normaal houd ik helemaal niet van dat soort muziek maar deze band had hét !!

En alléé... het zuipen was het leukst

Ik heb jou nog gezien! Maar wat stond er nou op je hoofddoek? Want een gozer met wie ik was zei dat het een Motorhead doekje was, en volgens mij was het van een of ander biermerk...enlighten us!

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 09-12-2002 0:03 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 8 december 2002 21:48 schreef ilyc het volgende:

Cruachan niks van folk en metal weghebben?
Dan heb je dus geen verstand van zowel folk als metal
Shadowbreed was vanavond wederom hetzelfde, nummers begonnen veelbelovend, maar alles eindigde in dezelfde dubblebase riedel.
Cruachan was wederom eem feest en wederom iedereen geirriteerd met ons vrolijke dansje c.q asociaal meervoudig beukgedrag, hoewel we hier wat minder ruimte in beslag namen (teruing wat is die goudvishal klein zeg)
Wederom een geslaagd avondje dus!

Life doesn't get much better than this!

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 09-12-2002 0:06 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 0:03 schreef H-K het volgende:
Cruachan niks van folk en metal weghebben?
Dan heb je dus geen verstand van zowel folk als metal

Of jij niet

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-12-2002 0:10 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nu ja, vertel jij dan waar je het wél mee te maken vindt hebben? Dan begrijpen we elkaar misschien wat beter...

ilyc
Usericon van ilyc
Posted 09-12-2002 0:13 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 0:10 schreef Dwaallicht het volgende:
Nu ja, vertel jij dan waar je het wél mee te maken vindt hebben? Dan begrijpen we elkaar misschien wat beter...

Goede vraag! Ten eerste had Cruachan niks te maken met Keltische folk muziek, puur instrumentale muziek (tenminste, ik denk dat Cruachan Keltisch is?). Daarnaast was het in mijn en mijn omstanders' oren geen metal wat me daar hoorden, eerder een soort rock/punk

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-12-2002 0:15 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Okay, nou moet ik je zeggen dat ik alleen het debuut van Cruachan ken. En dat is (black) metal met een behoorlijke scheut folk riedeltjes dan wel instrumentale muziek (ik heb niet veel verstand van folk), ze gebruiken ook traditionele instrumenten en zijn goed onderlegd in de Ierse mythologie... ze komen ook uit Ierland, dus ik neem aan dat ze in ieder geval op folk-gebied toch wel hun pappenheimers kennen.

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 09-12-2002 0:17 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 9 december 2002 0:13 schreef ilyc het volgende:
Goede vraag! Ten eerste had Cruachan niks te maken met Keltische folk muziek, puur instrumentale muziek (tenminste, ik denk dat Cruachan Keltisch is?). Daarnaast was het in mijn en mijn omstanders' oren geen metal wat me daar hoorden, eerder een soort rock/punk

Dokters kunnen oren uitspuiten (hoewel er helaas geen medicijnen tegen het uitkramen van onzin zijn... euthenasiepillen daargelaten)

Life doesn't get much better than this!

Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com