IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Thyrfing en Cruachan eindelijk op tour in Nederland... Vorige pagina | Volgende pagina
wladimir
Usericon van wladimir
Posted 09-12-2002 21:17 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 21:12 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik heb de verhalen gehoord ja.Kon niet alles meer herinneren door de alcohol.Tussen Cruachan en Thyrfing effe backstage geweest om bier te halen bij Keith en daarna meteen veranderen in een berzerker bij Thyrfing.Het scheen dat er een hele vette moshpit was waar ik onderuit ben gegaan en mijn knie heb geblesseerd(helemaal dik opgezwollen zaterdagochtend).Nog bijna eruit geflikkerd door de security tijdens Thyrfing door dat kutwijf Na het optreden nog heeeel veel bier gekregen van Kimmy Aasabakken hehe.Deze avond was ik echt compleet TJOKKEFOLL
Kim? Vriend van Sebas toevallig?
Ken je ook bolthorn, die waren ook in Arnhem

FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 09-12-2002 21:17 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 21:12 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik heb de verhalen gehoord ja.Kon niet alles meer herinneren door de alcohol.Tussen Cruachan en Thyrfing effe backstage geweest om bier te halen bij Keith en daarna meteen veranderen in een berzerker bij Thyrfing.Het scheen dat er een hele vette moshpit was waar ik onderuit ben gegaan en mijn knie heb geblesseerd(helemaal dik opgezwollen zaterdagochtend).Nog bijna eruit geflikkerd door de security tijdens Thyrfing door dat kutwijf Na het optreden nog heeeel veel bier gekregen van Kimmy Aasabakken hehe.Deze avond was ik echt compleet TJOKKEFOLL

Door dat dikke ranzige wijf bij de Effenaar?

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-12-2002 21:17 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

die is mij niet opgevallen

Je moeder.

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 09-12-2002 21:18 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 21:17 schreef wladimir het volgende:
Kim? Vriend van Sebas toevallig?
Ken je ook bolthorn, die waren ook in Arnhem

niet iedereen van Bolthorn geloof ik wel heel Thronar was er, zag ook Thronar shirts..en toen ik wou waren ze gvd uitverkocht maar krijg er nog wel een

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 09-12-2002 21:19 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 21:16 schreef karnivoor het volgende:
vertel es dan: hoezo er bijna uit geflikkerd

Wat dacht je van keihard GOING BESERK!!!!!! en SPEELUH te roepen in de microfoon toen Thyrfing backstage was.

FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 09-12-2002 21:20 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 21:19 schreef Frietbal het volgende:
Wat dacht je van keihard GOING BESERK!!!!!! en SPEELUH te roepen in de microfoon toen Thyrfing backstage was.

In arnhem of in den Effenaar?

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 09-12-2002 21:21 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 21:19 schreef Frietbal het volgende:

hahahahahahaha

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-12-2002 21:21 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Na de reguliere set ging Thyrfing backstage en pakte ik de microfoon.Ik schreeuwde "Going berzerk" en toen kwam die security tank op mij af.Ik zei dat ze rustig moest doen en dat het geen oorlog was.Hierop werd ze heel kwaad,waardoor ik nog kwaaier werd en toen is ze weggelopen Teringwijf,zoiets hoort nu eenmaal bij metal.De band zelf kon het trouwens erg waarderen en snapte dan ook niet dat de security zo moeilijk deed.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 09-12-2002 21:22 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 21:20 schreef FolkWang het volgende:

In de effenaar deed Hub dat

Hub de Gallier
Posted 09-12-2002 21:23 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 21:20 schreef FolkWang het volgende:

Effenaar

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 09-12-2002 21:23 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 21:23 schreef Hub de Gallier het volgende:
Effenaar

Zeg hub ga je de 11e januari nou mee naar Weert zuipen?

FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 09-12-2002 21:24 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 21:22 schreef Frietbal het volgende:
In de effenaar deed Hub dat

Niet gemerkt, zat in het cafe.

Lol Bij cruachan was ie echt gaaf, ik heb me echt rot gelachen samen met Misanthrope. Flikkert ie zijn pils om met zijn haren, gaat ie dat Frietbal verwijten

Hub de Gallier
Posted 09-12-2002 21:28 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 21:24 schreef FolkWang het volgende:
Niet gemerkt, zat in het cafe.

Lol Bij cruachan was ie echt gaaf, ik heb me echt rot gelachen samen met Misanthrope. Flikkert ie zijn pils om met zijn haren, gaat ie dat Frietbal verwijten

Hehe,ook hier weet ik niks meer van.Maar dat maakt niks uit.Bij de bar was nog genoeg bier en in de backstage ruimte stond ook nog genoeg voor Frietbal en mij

En 11 januari ga ik mee zuipen in weert(mijn verjaardag dus een reden om TJOKKEFOLL te worden)

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 09-12-2002 21:29 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Hmm ik heb dat allemaal niet gezien... bij cruachan had ik het te druk vooran en bij thryfing stond ik bij de bar...

Ik, Wil Schuurman

Lady Morgaine
Usericon van Lady Morgaine
Posted 09-12-2002 22:29 by Lady Morgaine Wijzig reactieProfiel van Lady MorgaineQuote dit bericht

heel die avond was gewoon lache

Hub de Gallier
Posted 09-12-2002 22:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

In Arnhem heeft nog iemand tijdens "Going berzerk" bij Thomas(die toen tussen het publiek stond) een tand door de lip geslagen

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 09-12-2002 22:32 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Goh, wat grappig zeg, een tand door je lip

Hub de Gallier
Posted 09-12-2002 22:53 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 22:32 schreef Asherah het volgende:
Goh, wat grappig zeg, een tand door je lip

Het gebeurt niet vaak dat een zanger tijdens een optreden op z'n bek word geramd.

Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 09-12-2002 23:21 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

Heeft iemand trouwens nog foto's gemaak of zo?
heb wel mensen met camera's gezien...
posten aub

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 10-12-2002 0:20 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ja een gozer had in arhnem met een camera wat opgenomen, mja ken em niet sta er wel op trouwens .O en necromantica had in de effenaar wat fotos gemaakt, maar das meer van zat volk hehehe

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 10-12-2002 0:49 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 10 december 2002 0:20 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
ja een gozer had in arhnem met een camera wat opgenomen, mja ken em niet sta er wel op trouwens .O en necromantica had in de effenaar wat fotos gemaakt, maar das meer van zat volk hehehe

Hehe, mja.. sommige daarvan mogen mislukken ja

Life doesn't get much better than this!

NagasH
Beer, It's your friend.
Usericon van NagasH
Posted 10-12-2002 15:31 by NagasH Wijzig reactieProfiel van NagasHQuote dit bericht

klopt die foto's zijn die al klaar

[Dit bericht is gewijzigd door NagasH op 10-12-2002 15:32]

"Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn"

NagasH
Beer, It's your friend.
Usericon van NagasH
Posted 10-12-2002 15:33 by NagasH Wijzig reactieProfiel van NagasHQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 22:31 schreef Hub de Gallier het volgende:
In Arnhem heeft nog iemand tijdens "Going berzerk" bij Thomas(die toen tussen het publiek stond) een tand door de lip geslagen

hehe serieus!?

"Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn"

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-12-2002 15:38 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik heb nog 2 of 3 foto's gemaakt hehe, helaas niet van de bands, die mislukken toch altijd... nu het rolletje ooit nog volschieten...

Je moeder.

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-12-2002 15:42 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Je hebt toch geen foto's van de undercover ZM'ers (=mij) gemaakt he?

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com