|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Door dat dikke ranzige wijf bij de Effenaar? |
|
die is mij niet opgevallen Je moeder. |
|
quote: niet iedereen van Bolthorn geloof ik wel heel Thronar was er, zag ook Thronar shirts..en toen ik wou waren ze gvd uitverkocht maar krijg er nog wel een |
|
quote: Wat dacht je van keihard GOING BESERK!!!!!! en SPEELUH te roepen in de microfoon toen Thyrfing backstage was. |
|
quote: In arnhem of in den Effenaar? |
|
quote: hahahahahahaha |
|
Na de reguliere set ging Thyrfing backstage en pakte ik de microfoon.Ik schreeuwde "Going berzerk" en toen kwam die security tank op mij af.Ik zei dat ze rustig moest doen en dat het geen oorlog was.Hierop werd ze heel kwaad,waardoor ik nog kwaaier werd en toen is ze weggelopen Teringwijf,zoiets hoort nu eenmaal bij metal.De band zelf kon het trouwens erg waarderen en snapte dan ook niet dat de security zo moeilijk deed. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: In de effenaar deed Hub dat |
|
quote: Effenaar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Zeg hub ga je de 11e januari nou mee naar Weert zuipen? |
|
quote: Niet gemerkt, zat in het cafe. Lol Bij cruachan was ie echt gaaf, ik heb me echt rot gelachen samen met Misanthrope. Flikkert ie zijn pils om met zijn haren, gaat ie dat Frietbal verwijten |
|
quote: Hehe,ook hier weet ik niks meer van.Maar dat maakt niks uit.Bij de bar was nog genoeg bier en in de backstage ruimte stond ook nog genoeg voor Frietbal en mij En 11 januari ga ik mee zuipen in weert(mijn verjaardag dus een reden om TJOKKEFOLL te worden) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hmm ik heb dat allemaal niet gezien... bij cruachan had ik het te druk vooran en bij thryfing stond ik bij de bar... Ik, Wil Schuurman |
|
heel die avond was gewoon lache |
|
In Arnhem heeft nog iemand tijdens "Going berzerk" bij Thomas(die toen tussen het publiek stond) een tand door de lip geslagen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Goh, wat grappig zeg, een tand door je lip |
|
quote: Het gebeurt niet vaak dat een zanger tijdens een optreden op z'n bek word geramd. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heeft iemand trouwens nog foto's gemaak of zo? heb wel mensen met camera's gezien... posten aub |
|
ja een gozer had in arhnem met een camera wat opgenomen, mja ken em niet sta er wel op trouwens .O en necromantica had in de effenaar wat fotos gemaakt, maar das meer van zat volk hehehe http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Hehe, mja.. sommige daarvan mogen mislukken ja Life doesn't get much better than this! |
|
klopt die foto's zijn die al klaar [Dit bericht is gewijzigd door NagasH op 10-12-2002 15:32] "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
quote: hehe serieus!? "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
ik heb nog 2 of 3 foto's gemaakt hehe, helaas niet van de bands, die mislukken toch altijd... nu het rolletje ooit nog volschieten... Je moeder. |
|
Je hebt toch geen foto's van de undercover ZM'ers (=mij) gemaakt he? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |