|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Toch nog goed nieuws voor onze Belgische vrienden... op zaterdag 07.12 zal deze package in Biebob/Vosselaar een show doen! !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Aaah, kijk es aan ... |
|
De show in Nancy/Frankrijk werd gecanceld, vandaar dat ie nu in Belgie gedaan wordt. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote:WAAAAAAAAAAAAAAAAAAT YYYYYYYEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSS, JOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEPIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEE, ik zal daar staan Op een zaterdag, de max, o wee, wat ben ik toch effe blij dat te horen P.S. Mods, sorrie voor het smiliegebruik, het moest er effe uit Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
beli blij.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
hmm... als ik tegen die tijd genoeg geld heb ga ik ..wel naar de Goudvishal..lekker dichtbij Tot dan |
|
Je hebt geluk beli en ik ga ze ook zien heb het kaartje al besteld |
|
mm, kaartjes gehaald voor Haarlem, 'k wilde eigenlijk Arnhem maar m'n vriendin heeft zich vergist Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
mooi.. meer bier voor mij in anhem! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
kzal er zijn @ effenaar "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
Thyrfing op de dag van sinterklaas |
|
quote: Ik ook, tot dan Ruud ; - ) |
|
Weet iemand wanneer de kaartverkoop voor Arnhem begin? |
|
ja.. je kutn al reserveren bij de goudvishal.. telefoonnummer: 026-4457683 of kijk op www.goudvishal.nl Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Hoe laat spelen ze op zondag? |
|
quote: Hehe, ik wist dat je hier op ging flippen belietje.. Ik kom trouwens ook naar den Biebob.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: kon ik al raden dat jij dat ging weten Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: ...en ik niet aan de mijne,... Icequeen heeft de tickets een tijdje terug gereserveerd, Thyrfing ben ook zeer benieuwd naar Cruachan, k heb onlangs hun laatste CD opgepikt voor zo'n 7,5 Euro!! Nie mis, al vond ik de spullen die ik van de vorige Cd heb opgevangen wel iets lekkerder klinken. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Nog even en dan is het december |
|
quote: idd, nog een maandje en 4 dagen en ze staan er Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Slianté!! Misschien kunnen we nog met Keith praten |
|
quote: kunnen we zeker Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
mooi hehe |
|
weet er iemand wanneer de kaartverkoop voor de effenaar begint, of dat deze al is begonnen? |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |