|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
uhmz, jou geloof ik niet, wel sargoth, h-k, necromantica, snagger en ruud op één foto en folkwang en ik saampjes Je moeder. |
|
quote:Wow, ik heb veel ZM'ers niet gezien, zie ik. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ach waren er nog meer hoor ik heb trouwens zenial nergens in kunnen herkennen Je moeder. |
|
quote:Nee, die was, net zoals ik, undercover. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
kun je je nog herinneren dat ik je hand schudde Je moeder. |
|
quote:Ja, vaag. (Alcohol had gevloeid die middag) Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
hedde gij msn? ivm slowchat Je moeder. |
|
quote:Basjekoning@hotmail.com Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Godver daar hadden wij ook nog ruzie mee, maar dan een week eerder toen we foto's van Angelaaaah aan het maken waren... Wou ze ons fototoestel afpakken... eeeecht niet! quote: Ik was die ene met zwarte kleren en lang donken haar... ghehehe... nee ik hou er niet zo van om herkend te worden dus ik heb geen foto's van mezelf op ZM staan... Zenial |
|
Dat dikke wijf moet niet zo zeiken. De volgende keer ga ik haar eens afkraken als ze wat te zeiken heeft. |
|
quote: Zoals ik ook al heb gedaan hehe. Kutwijf was bij Arch enemy inderdaad ook al irritant Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: laat effe weten als die kloar zijn "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
quote: Hmmmm... volgende concert in de effenaar 'spontaan' een pit om haar heen als ze in de buurt van het podium komt? Zenial |
|
quote: uhmz, jij = ruud? Je moeder. |
|
hehe ja da vraagt iedereen ik = ruud, testament, nagasgh, ruudolph veel "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
oftewel lamme zak |
|
quote: Die gast was Justin, hun webmaster. ALs je die teep wil moet je Keith ff mailen ofzo. Ik stond naast die gast, beetje voor zorgen dat ie niet elke keer omver gedouwd werd. IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
Sharteel> NEE heb de laatste weken geen mail meer van je gehad. Stuur aub ff opnieuw! Groetjes! !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
FOTO'S????? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Op aanvraag dus Foto's door IceQueen Cruachan: Karen in een mooi sfeerlicht Doe de Banjo-Bang! Thyrfing: Henrik Kimmi Sjölund (met bier) enne..ikke More to come... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Waar blijft de foto van mij aan het volksdansen? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Er zijn zekers foto's van u (headbanguh!)maar die van t volksdansen heb ik nie direct gevonden, ik zal straks nog eens checken op mn PC. *bij deze een mededeling: volksdans op Cruachan heerst! moet meer gedaan worden vinnik* I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: idd, volksdansen is gewoon het beste dat je kunt doen op sommige nummers van ze Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Coole foto`s! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |