|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
WHAHOEEEEEEEEEEEEEE!!! ik heeft al kaartjes |
|
Ik ga waarschijnlijk op 6 december naar de effenaar. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik heb zojuist kaartjes besteld voor de Effenaar |
|
quote:Ook voor mij? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik ga ook naar de Effenaar. Zeer binnenkort maar even reserveren |
|
Ik moet de kaartjes nog krijgen van een vriend van me, maar hij heeft ze wel |
|
Nog 19 dagen en ik zie ze Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Aanvang show Patronaat: 21.00 Aanvang show Effenaar: 20.30 Aanvang show Biebob: 19.30 Aanvang show Goudvishal: 18.30 !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Slecht nieuws vanop het Cruachan forum, John, de broer van Keith, de zanger zal niet aanwezig zijn op de show, hij zal worden vervangen door een andere muziekant die banjo en keyboards zal spelen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Is al redelijk oud nieuws... John is al sinds een tijdje geen bandlid meer in Cruachan. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
goed nieuws: Ik heb een kaartje voor de effenaar "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Tot dan |
|
nog twaalf dagen en ik zie ze Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
--- Effenaar --- Zenial Phaestus FolkWang Ilyc Misanthrope Nagash --- Biebob --- Beli Mawr Sharteel --- Patronaat --- Gangrad --- Goudvishal --- Vuig Effenaar is natuurlijk t populairst Zenial |
|
--- Effenaar --- Zenial Phaestus FolkWang Ilyc Misanthrope Nagash --- Biebob --- Beli Mawr Sharteel Ineluki --- Patronaat --- Gangrad --- Goudvishal --- Vuig Effenaar is natuurlijk t populairst Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
--- Effenaar --- Zenial Phaestus FolkWang Ilyc Misanthrope Nagash --- Biebob --- Beli Mawr Sharteel --- Patronaat --- Gangrad --- Goudvishal --- Vuig Moordlustige Hamser Visor (neem ik gewoon mee MH) |
|
--- Effenaar --- Zenial Phaestus FolkWang Ilyc Misanthrope Nagash --- Biebob --- Beli Mawr Sharteel --- Patronaat --- Gangrad Wladimir --- Goudvishal --- Vuig Moordlustige Hamser Visor (neem ik gewoon mee MH) |
|
[quote]Op 26 november 2002 17:56 schreef wladimir het volgende: --- Effenaar --- Zenial Phaestus FolkWang Ilyc Misanthrope Nagash karnivoor (misschien) --- Biebob --- Beli Mawr Sharteel --- Patronaat --- Gangrad Wladimir --- Goudvishal --- Vuig Moordlustige Hamser Visor (neem ik gewoon mee MH) ik wou eerst op vrijdag wel gaan naar arnhem maar mn ex en het feit dat het op een zondag is, drijft me eerder naar de effenaar... ik zal eens kijken of ik nog wat gevolg mee kan nemen want alleen heb ik geen zin an... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 26-11-2002 20:51] Je moeder. |
|
Alkmaar moet ik helaas passeren maar de andere 3 optredens ben ik er zeker Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik neem aan dat je haarlem bedoelt? -edit: gramatica- [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 26-11-2002 21:10] Je moeder. |
|
Als het geen 5 december was geweest had ik wel gegaan naar Haarlem want is goed te doen met trein. Helaasch heb ik pakjesavond verplichtingen thuis Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:Pakjesavond kan je dat niet in het week-end doen |
|
quote: Neeh, werk zowel vrijdag- als zaterdagavond. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Spijtig voor je. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |