|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
het was een zatte bedoeling veel zm volk en ander forum tuig en de bands ja http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
TJOKKEFOLL!!!!!!!!!!! |
|
Tjokkefol inderdaad.. whaha.. teering... Cruachan... goaf goaf goaf !! Thyrfing.. euhm... niet eens gezien geloof ik. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Dat hebben we gisteren niet gehoord zeg . |
|
quote: Dan roepen wij het volgende keer een beetje harder TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
duidelijk herkenbaar jah Je moeder. |
|
Cruachan was geweldig Thyrfing was ook heel goed Het enige probleem was, dat ik het niet tot het einde heb kunnen mee maken omdat ik de laatste trein moest halen en die ging al om 23:35 "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
cruachan was geweldig! dansen springen vallen hehe ik was trouwens die malloot in malienkolder |
|
TTTTIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEEEE GVD !! Ik, Wil Schuurman |
|
Klopt, een alcoholisch festijn van jewelste. Cruachan beviel zo goed dat ik morgen denk ik toch ook maar naar arnhem ga Life doesn't get much better than this! |
|
Haarlem was gaaf ja. Alleen jammer dat de fluitist, John, er niet bij is, die is uit de band gestapt een tijd terug. Is trouwens de broer van de gitarist. Die gast met die banjo is Ed, een sessiemuzikant, waarvan de stekker uit zn banjo pleurde in Haarlem haha. Thyrfing was ook gaaf! WITH BLOOD I SOAK MY IDOLS, WITH PRIDE I SET MY SAILS! En morgen maar weer naar Arnhem IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
quote: saampjes dan he :p |
|
Gisteren in Vosselaar was Thyrfing wederom geweldig Zometeem met de bands mee naar Arnhem.Wederom een groot feest Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Vanavond naar Thyrfing!!! |
|
Ik wil nog een keer |
|
quote:Dan ga je nog een keer. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: ouders.. |
|
quote:Boeien, gewoon gaan als je wil. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: ja en dan de eerstkomende maanden niet meer weg mogen.. |
|
quote:En dan de komende maanden ook gewoon weg gaan. Als je nooit ergens heenmag en dus niet heengaat, zul je ook nooit ergens heen mogen gaan, want dan houden je ouders je aan het lijntje (*spreekt uit ervaring* ) Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Jouw ouders zijn niet zo consequent als de mijne. *msn?* |
|
woehoeeee straks Thyrfing!!! |
|
quote: cruachan is vele malen leuker |
|
quote: je hebt thyrfing niet eens gezien dus sssssst. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |