|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb een rolletje gehaald en ik heb een camera |
|
--- Effenaar --- Zenial Phaestus FolkWang Ilyc Misanthrope Nagash karnivoor (misschien) Hoolie99 Sargoth SQT --- Biebob --- Beli Mawr Sharteel Hoolie99 Ineluki --- Patronaat --- Gangrad Wladimir Y Draig Goch Hoolie99 --- Goudvishal --- Vuig Moordlustige Hamser Hoolie99 Soepkoeltoer Vlkodlak Claw Fedaykin |
|
Morgen: GOING BERZERK Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Too drunk too fuck, ongetwijfeld !! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
YEAH! Morgen...eindelijk! |
|
quote: overmorgen 24 f**king uren ertussen ik zal ze zien, joepiiiiiiiiieeeeeeeeeee Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Morgen en overmorgen en over-overmorgen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
I am back!!! Zo het was echt gaaf!! Eerst speelde shadowbreed, maar daar heb ik niet echt opgelet. Daarnaaa cruachan!! Bloody sunday Ride on Middle kingdom Children of LIr dat herriner ik me nog. De zangeres zong goed. En ze hadden nog een gast erbij gehaald die een traditioneel instrument speelde en keyboard.Z Echt vet!! Daarna kwam thyrfing!! Storms of Asgard!! Going BESERK!!! } ARWGHHHHH het bloed vloog over me heen en ik bangde me kop eraf. Ze waren echt goed live!! Had nog 2 cd's gehaald en Y Draig Ogh ofzo ontmoet van zm. En me die gitarist van shadowbreed probeerde me zus te versieren Tjokkefol SKAL! |
|
Jij bent wel snel terug zeg, vlad... Ik zit nu met een zwaar hoofd op mijn stage, maar het was echt TOF! Vooral by thyrfing lekker geheadbangd, die zanger spuugde alleen bloed de zaal in en aangezien ik voorin stond kreeg ik de volle laag . Ik heb ook een drumstokje van shadowbreed en de playlists van alle 3 de bands waarvan de playlist van cruachan gesigneerd is Al met al een zeer geslaagde avond, de rest die ze binnenkort gaan zien; het is zeker de moeite waard! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik zal er ook zijn in de Goudvishal. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Zangers die bloed de zaal inspuwen??? Daar moet ik ook bij zijn!! |
|
yay vanavond is het zo ver.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: moet je wel zorgen dat je helemaal vooraan tegen het podium aanstaat... Ik dacht eerst dat hij alleen mijn arm geraakt had met dat bloed. Ik schrok me dood toen ik thuis in de spiegel keek (t leek er wel op alsof mijn hele gezicht vol met rode puisten zat) We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik ga er vandoor. Vroeg naar eindhoven afreizen zodat ik daar nog even rustig kan eten .. Misschien zie ik enkelen van jullie vanavond nog wel.. Ik draag een bruine broek en een Finntroll shirt en ik ben slechts alleen.. have fun "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
ik kan niet wachten tot morgen, dan eerscht nog een pint en een whisky drinken in A'pen en dan naar Cruachan Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
op de effenaar site staat dat het om half negen begint, maar dat is toch het moment dat de deuren open gaan en de eerste band begint dan om half tien???? Winter is coming |
|
binnen 13 uur en 48 min ben ik weg naar Antwerpen voor eerst de Irish pub te bezoeken en dan richting Vosselaar te gaan Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
arg keelpijn Superheersch concert! Inderdaad zonder fluitist maar met een man met een banjo (of iets wat daar op lijkt). Beli veel plezier vandaag, gaat vast en zeker lukken |
|
Megavet optreden van alle 3 de bands Alleen jammer dat dat fatsige security wijf het feestje kwam bederven Vanavond weer TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
joepie, binnen de 3uur en 40 :minuten ben ik weg Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
have fun Belli! And don't forgot |
|
HEERSCH het was geweldig . nog wat zm'ers gemeet ook |
|
twas erg leuk jah ook veel zmers gezien en gesproken kort verslag: shadowbreed: hmz, wel leuk maar weinig speciaal, af en toe wat te standaard cruachan: zegt wel genoeg... thyrfing: wel aardig, speelden goed maar nej, was niet wat ik ervan verwachtte, maar in het cafe was het toch leuker Je moeder. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |