|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 11-12-2002 21:19] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Waarom geen pit DOOR haar heen de volgende keer... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Klinkt nog beter,hehe.Na meer dan 7 liter bier doe ik alles Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
zijn er meer foto's? |
|
hmz, camera nog steeds niet vol... Je moeder. |
|
quote: Daar zal flink wat mankracht voor nodig zijn... ...maar t is allicht te proberen Zenial |
|
quote:same here |
|
ga wel even tru-e bandfoto's maken vanavond ofzo Je moeder. |
|
quote: Maak dan ff paar foto's van jezelf, je vriendin, je gitaar wat dan ook. Ik wil foto's |
|
genoeg dingen te fotograferen maar dan moet ik wel ff in de trein zitten Je moeder. |
|
wat zie ik er toch wasted uit weer maarrehm ruud & cruachan :D :hb: snagger & cruachan :hb: nagash, warrior_of_odin, sargoth the warlock snagger, necromantica, woo, hk [Dit bericht is gewijzigd door NagasH op 16-12-2002 22:41] "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
dit bewijst niet alleen dat elke kroeg zijn eigen metal turk, maar ook zijn eigen metal oma's kent. (geheelcompleet met tijger bh!!) |
|
GOAF ! Ik was zo zat dat ik dr haar in mn hand heb ! Ik, Wil Schuurman |
|
Cruachan>>>> ! Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
pardon? |
|
was anders behoorlijk gaaf enne erik, wat was je msn ook alweer, zit tegenwoordig op een ander adres... Je moeder. |
|
Op het eerste gezicht lijkt het gay met een grote G (Gay dus) ! maar als je het live gezien hebt dan is het dus echt Krieg met een kleine k (krieg?) Ik, Wil Schuurman |
|
mmmmeschien Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
wa hedde ammel ? Ik, Wil Schuurman |
|
cruachan-live-sfeer-foto: Je moeder. |
|
Damn wat sta ik er leuk op daar achteraan ! Ik, Wil Schuurman |
|
robin staat er ook ultiem blasphemisch op hehehe Je moeder. |
|
|
|
ge-add, nu nog online komen jij hehe Je moeder. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |