|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: Yep,wij begrijpen mekaar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ga je met de trein trouwens? |
|
quote: Tuurlijk,ik moet toch kunnen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Jazeker! Ik moet nog ff kijken naar mijn financien. Maar opzich wil ik wel gaan. |
|
quote: geloof me,op dit moment heb jij meer geld dan ik(je krijgt nog 15 pleuro's van mij). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Echte horica hooligans behoren ook nooit geld te hebben! Dat zetten we gewoon om in |
|
Iemand nog een slaapplaats voor Karnivoor? |
|
Zo jesus dat bier vrijdag in de effenaar was echt half water als t niet meer was... echt erg en duur!!!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Ik geloof dat k jou gezien heb. Wat voor kleren droeg je? |
|
quote: Daar kan ik me in ieder geval niets meer van herinneren! |
|
quote: kisten zwarte beenwarmers zwarte panty zwart kort rokje zwart truitje zwarte panty's om mn armen "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Ja ik heb je gezien :-) |
|
hehe Heb je me ook helemaal lomp zien doen bij Arch Enemy? "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Neen. Dat niet. Ik heb geloof ik Mcoenen Redelijk en Filthgrinder ook nog gezien. |
|
quote:Ik ook. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ik heb dus *** niemand gezien..weet ook geeneens hoe jij er uit ziet Marcel heb ik ook niet gezien.. "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Ik heb Sopresa Mcoenen Mirandarijntje gezien Voor de rest ken ik weinig mensen van zware metalen van uiterlijk. |
|
quote: Kan je beter helemaal water kopen ghehehehe En ik heb mirandarijntje gezien Zenial |
|
nouhou ik helemaal niemand "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
beter kijken Zenial |
|
quote:Jij liep in het begin een beetje in de buurt van de ingang rond te huppelen, is 't niet? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ON TOPIC, het gaat hier over Thyrfong, Cruachan en Shadowbreed, voor reacties omtrend het concert van Arch enemy pleace zie: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=439287 Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
Spelen ze nou de 7e of de 8e in de goudvishal? [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 01-12-2002 19:26] |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |