|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ken er niet zo veel nummers van, maar wat ik wel heb gehoord bevalt me zeer. Goede blackmetal This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
Mooi, mooi. Ouwe Graveland is helemaal te gek. Na 'Following the Voice of Blood' (ook nog een tof album) houdt het een beetje op helaas, maar 'The Celtic Winter' e.d. zijn ontzettend goed. Rauwe black metal van de bovenste plank! |
|
Graveland, de oude albums zijn goed. Tegenwoordig maken ze alleen maar troep wat niets meer met BM te maken heeft. Ach ja, je moet er wat voor over hebben om populair te worden. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Graveland is eigenlijk altijd aan mijn aandacht ontsnapt, gewoon nooit aan toe gekomen... Celtic Winter zei je? |
|
Celtic Winter, Carpathian Wolves, Epilogue/In The Glare of Burning Churches, Following the Voice of Blood en nog meer wat ik nu even niet uit m'n hoofd weet. |
|
Het staat genoteerd. |
|
Graveland is cool. |
|
Graveland is fantastisch nieuwe en oude! Blood of christian's on my sword! White beasts of Wotan!!! |
|
Check Infernum dan eens (met leden van Graveland). Luister dan vooral even naar het nummer Weltmacht oder nidergang, dan weet je direct waarom Graveland een controversiele band is. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
nou... klinkt wel leuk ja... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Infernum is ook met Rob Darken (en ik geloof ook Capricornus). Gewoon een cloneband dus Wel goed. Infernum is ook overduidelijk NSBM en Graveland niet overal. |
|
quote: hmmmmm....dat doet me ook aan angelcorpse denken.....ook gaaf trouwens! Suck my piss |
|
klinkt intressant hebben ze een site zo ja kan iemand dan de link posten aub |
|
graveland zuigt negerpiemels |
|
quote: WAAAT??? Ik hoop dat dit een grapje is. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
n... n... NEGERPIEMELS????? Dolf Brouwers - another dead hero |
|
Hmm....eens uitproberen dan maar...als black metal freak kan ik natuurlijk niet achterblijven..probeer Setherial ook eens. quote: [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 07-04-2002 18:24] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: Ik vermoed te weten waarom je dit zegt maar -mark my words- Angelcorpse is(was) *geen* NS band. |
|
Hmm...best ok! Wat ook een HELE gave, doch vrij onbekende band is: Krisiun Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Krisiun was leuk op X-mass fest, maar wat heeft het met Graveland te maken? [Graveland = heerschend btw] |
|
quote: Foei! *tik* |
|
quote: ....ff off-topic..maaruh...Krisiun onbekend??? Onder welke steen kom jij vandaan??? Ze waren onbekend tijdens "Black Force Domain" maar sinds ze op Century Media zitten kan je toch echt niet meer zeggen dat ze onbekend zijn. Of je moet net met metal begonnen zijn, of je weigert alle informatie (zoals magazines en e-zines) te lezen...dan kunnen ze nog onbekend zijn. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: klopt....ik weet het NP: Angel Corpse - Wolflust Suck my piss |
|
Dus, graveland zuigt negerpiemelen,... tja, tis maar wat je lekker vind he, zo'n frikadel van een halve meter in je bek. Maar goed. Ik vind de drums bij Graveland altijd zo beroerd. |
|
Doe mij maar een broodje poep Trieste gast |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |