|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Het is inderdaad de muziek waar het om gaat en die is nog altijd geweldig Dat die vent een afwijking voor malienkolders heeft kan ik niet mee zitten. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Idd,het gaat hem om de muziek.Rod is een nazi,but I don't care. Varg heeft ze ook niet allemaal op een rij en maakte ook goeie muziek. En zo zijn er nog een hele boel mensen die geschift zijn,maar daarom niet minder goeie muziek maken.Graveland en Burzum zitten "vastgeroest" in m'n cdspeler!!!!ben ik nu ook geschift??? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
wat is er ziezo mis met het dragen van maliënkolders ik vind die dingen juist Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote:Nou, zelfs met mayo krijg ik die dingen niet afgeslikt. |
|
quote: Niks mis mee...Dragen van maliënkolders is geen teken van een nazi Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Ik vind ze ook altijd wel gaaf staan, bij Iscariah (ex-Immortal) bijvoorbeeld stond ie ook koel! |
|
zolang je borsthaar er niet tussen pakt...AUW!!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: daarvoor hebben ze toch t-shirts voor uitgevonden [Dit bericht is gewijzigd door Agamidion op 03-12-2002 17:19] Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
Wat zijn dat Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Hey hey, ik mag dan al wel bijna 20 zijn, maar ik blijf een klein lief ventje heh! Dus: borsthaar??? [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 03-12-2002 17:40] |
|
Nou,lekkere wijven met alleen een malienkolder aan vind ik mooi om te zien Bij kerels vind ik het onzin,tenzij je natuurlijk in de middeleeuwen woont Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ohhhhhhh,hoe LIEF!!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
mja ik heb ook amper borst haar hoor maar icequeen blijkbaar wel [Dit bericht is gewijzigd door Agamidion op 05-12-2002 20:03] Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: Ja hoor... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Cool,een borsthaar topic Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ja, best wel verrassend, want ik dacht namelijk dat het over graveland ging. Maar dit is gewoon nog beter, zeg maar. |
|
quote: |
|
quote: Hahahaha of navelhaar Zenial |
|
quote: Errrhhh... Even tellen [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 05-12-2002 21:39] |
|
quote: En toch doe ik het mijne niet af *ontopic: Ik heb In the Glare..nu bij Icequeen gehoord: is idd wel de moeite, je kan gewoon nergens wegkruipen voor de dreiging [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 05-12-2002 21:47] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: |
|
Welke cd van Graveland heeft orgelstukken?? |
|
quote: Erhh? Ging dit topic niet over borsthaar |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |