|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
en dan wel de oorspronkelijke mix, niet de nieuwe Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Wel waar. Via een vriend eens wat van DMDS gehoord maar heb er verder nooit aandacht aan besteed. Hoef je natuurlijk ook niet te geloven, eigen keuze, maar om nu op een forum te liegen dat je band x or y nooit geluisterd hebt is ook wel vrij onzinnig. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
maar wel via een vriend! naja gehoord is wat anders, ik begrijp het. Lijkt me vrij onmogelijk nooit iets van Mayhem te hebben gehoord te hebben namelijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ik zou zeggen: The Celtic Winter Thousand Swords Following the Voice of Blood en afronden |
|
quote: Ja, ik snap je! Luisteren zie ik zelf inderdaad anders dan muziek op de achtergrond onderwijl pratend met vrienden [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 15-04-2020 20:45] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Houden zo, je mist er absoluut niks aan. |
|
quote: Ik schrijf sinds 2018. Tuurlijk ken ik Graveland wel, maar heb er nooit echt naar geluisterd. Ik herkende al wel een aantal nummers, maar allemaal oudjes. Die zullen op verzamelaars hebben gestaan oid. Hafgufa |
|
quote: Vergeet Ordo Ad Chao niet, samen met GDOW en de Wolf's Lair Abyss EP het beste wat ze gemaakt hebben |
|
GDOW is natuurlijk de beste van Mayhem, dat weet elke liefhebber. DMDS is cult. Best een aardige plaat, vooral live. Hafgufa |
|
quote: Hier precies zo. Ik heb de fascinatie nooit zo begrepen. Ik heb wel eens een nummer gehoord, natuurlijk. Freezing moon, staat me zo bij, is hun "hit". Mja, deed me back in the days vrij weinig en nog steeds. Ik vond die andere "grote" second wave bm bands uit Noorwegen veel en veel betere nummers hebben. Ach ja, meningen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Holy shit, zeg dat wel. Die tieners gingen er wel echt met gestrekt been in destijds. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 15-04-2020 22:30] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Deze mag er ook zijn. quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Anno 2020 is dat nog steeds zo, hahaha Hafgufa |
|
quote:Als ik kijk naar wat Mythics vooral luistert, dan heeft enkel Deathcrush een kleine kans. |
|
mooi toch, een band met een mooi eclectisch repertoire binnen een genre Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Soms I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Deze band heeft toch wel een hele hoop sterke nummers. Ik vind 1050 Years of Pagan Cult wel gaaf, daar staan goede nummers uit de beginjaren op, maar dan met fatsoenlijk geluid. Hafgufa |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |