IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Graveland Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-05-2003 16:23 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De nieuwste,ik dacht dat die nog moest komen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 17-05-2003 16:39 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2003 16:06 schreef Ragnarok het volgende:
Die is volgens mij al uit,dacht ik dan.
memory and destiny bedoel je?
die is uit 2001


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 17-05-2003 16:43 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2003 16:39 schreef impaled succubus het volgende:
memory and destiny bedoel je?
die is uit 2001

And We Shall Rise Again bedoelt hij zie Pagina 14 van die topic, onderaan


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-05-2003 16:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2003 16:43 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
And We Shall Rise Again bedoelt hij zie Pagina 14 van die topic, onderaan

zij!! het is een meisje


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 17-05-2003 16:47 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2003 16:43 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
And We Shall Rise Again bedoelt hij zie Pagina 14 van die topic, onderaan

Volgens de homepage van No Colours wordt die pas op het eind van de zomer uitgegeven, of begint de zomer in Polen erg vroeg dit jaar?


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 17-05-2003 16:47 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2003 16:43 schreef ghoulliette het volgende:
zij!! het is een meisje
and your point is


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 17-05-2003 16:47 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2003 16:43 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
And We Shall Rise Again bedoelt hij zie Pagina 14 van die topic, onderaan
lama ik heet mongoolse dislect


Grafland
..Heidentrots..
Usericon van Grafland
Posted 17-05-2003 19:29 by Grafland Wijzig reactieProfiel van GraflandQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2003 16:43 schreef ghoulliette het volgende:
zij!! het is een meisje


Moet je dr ook niet "het" noemen


..Blak Metal ist Krieg!..


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 17-05-2003 19:42 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2003 19:29 schreef Grafland het volgende:
Moet je dr ook niet "het" noemen


haha idd
"Het" is een meisje???


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-05-2003 19:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

tis ook nooit goed. ze is een meisje is trouwens erg dubbel op, ben Avril Lavigne niet.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 17-05-2003 22:08 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Carpathian wolves is wel hun beste denk ik, alhoewel Thousend Swords ook wel dragelijk kan zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 17-05-2003 22:09]


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 17-05-2003 23:04 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

NP: Blood of Christians on my sword


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 18-05-2003 11:36 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Np: Unpunished Herd

Is naar mijn mening de beste Graveland nummer ooit!


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 18-05-2003 12:43 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2003 16:43 schreef ghoulliette het volgende:
zij!! het is een meisje

Ik had het over Hub dat is duidelijk een Hij

WoO, op Pagina 14 zei je in dat (lang)verhaal dat de Joden de Atoombom en Communisme brachten, wat bedoel je hier mee?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-05-2003 12:58 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2003 12:43 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
WoO, op Pagina 14 zei je in dat (lang)verhaal dat de Joden de Atoombom en Communisme brachten, wat bedoel je hier mee?

Karl Marx was joods, net als Einstein. Of Engels joods was (Marx & Engels hebben immers veel samen bedacht) weet ik niet.

Met het feit dat de joden het communisme gebracht hebben ben ik het eens, immers, de term is (c) Marx zo'n beetje. Overigens zijn vele 'uitvoerders' van het communisme niet joods (Stalin, Mao, etc.).
Dat 'de joden' de atoombom gebracht hebben staat wat mij betreft open voor discussie -- was Oppenheimer joods? Ik weet wel dat de duitsers ook veel research hebben gedaan naar de atoombom. Het was gewoon een kwestie van 'wie was er het eerst mee' volgens mij.


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 29-05-2003 21:19 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

Communisme>Joden???

on-topic graag!!!


Nphrough the occult veil


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 15-06-2003 12:19 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Gister In The Glare Of The Burning Churches gekregen van een vriend : voor me verjaardag, is pas over een maand, maar toch gaaf


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 15-06-2003 12:32 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2003 12:58 schreef Dwaallicht het volgende:
Karl Marx was joods, net als Einstein. Of Engels joods was (Marx & Engels hebben immers veel samen bedacht) weet ik niet.

Met het feit dat de joden het communisme gebracht hebben ben ik het eens, immers, de term is (c) Marx zo'n beetje. Overigens zijn vele 'uitvoerders' van het communisme niet joods (Stalin, Mao, etc.).
Dat 'de joden' de atoombom gebracht hebben staat wat mij betreft open voor discussie -- was Oppenheimer joods? Ik weet wel dat de duitsers ook veel research hebben gedaan naar de atoombom. Het was gewoon een kwestie van 'wie was er het eerst mee' volgens mij.

Geloof wel dat Opperheimer Joods was, net zoals veel andere Joodse wetenschappers die de Amerikanen uit Duitsland hebben gehaald tijdens de 2e WO, een aantal hebben daar van ook mee gewerkt aan de atoombom (en raket programma's geloof ik).

quote:

And America, too, accepted and called for immigrants. And for that reason almost alone, America won both the greatest war in history, and the longest cold war in history. For without the immigrant scientists Edward Teller, and Leo Szilard, and John von Neumann, and Theodor von Karman, and Eugene Wigner, and George de Hevesy, and Michael Polanyi, without those seven Hungarian Jews, whom Hitler's pale shadow Admiral Horthy expelled from Hungary to America, there would have been no United States Army Atom Bomb, as Richard Rhodes tells us. Nor without Albert Einstein, and the mathematician Oscar Morgenstern, both escaped from Germany. Nor without the physicists J Robert Opperheimer, and Richard Feynman, whose parents escaped earlier pogroms. Had not America taken those immigrants, (Jewish; peculiar of thought, dress and habit; speaking English funny; and certainly not men whom one might allow one's daughter to marry), had America not given jobs to foreigners, Germany might have had the bomb instead. And I might now be speaking to you in German, Heiling Hitler, or worshipping Japan's Rising Sun.




Heb gister trouwens Following the Voice of Blood gekocht, valt ook wel goed te pruimen

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 15-06-2003 12:38]


R.
Usericon van R.
Posted 15-06-2003 12:34 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Ik heb creed of iron (versie uit zijn land, heb geen idee waar ie vandaan komt). Wel een lekkere plaat. Maar ik luister geen graveland, het idee achter de muziek komt totaal niet overeen met die van mij.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 15-06-2003 12:36 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 12:34 schreef R. het volgende:
Ik heb creed of iron (versie uit zijn land, heb geen idee waar ie vandaan komt). Wel een lekkere plaat. Maar ik luister geen graveland, het idee achter de muziek komt totaal niet overeen met die van mij.
7
De poolse versie? Die heb ik geloof ik in mp3 vorm.


Ragnarok
Usericon van Ragnarok
Posted 16-06-2003 0:12 by Ragnarok Wijzig reactieProfiel van RagnarokQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 12:34 schreef R. het volgende:
Ik heb creed of iron (versie uit zijn land, heb geen idee waar ie vandaan komt). Wel een lekkere plaat. Maar ik luister geen graveland, het idee achter de muziek komt totaal niet overeen met die van mij.




Ja d'oh!
Is idd niet echt logisch dat Joodse mensen naar NSBM luisteren lijkt mij.


De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 18-06-2003 18:53 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Wat is In The Glare Of The Burning Churches een heersch plaat
Alleen de Intro en Outro zijn nog van goed geluids kwaliteit
Damn, wat een sound


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 18-06-2003 18:54 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Graveland? Die jongens zijn toch rechts? Dat hoort toch niet?


mvg wk10


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 18-06-2003 18:56 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 18-06-2003 18:59 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 18:54 schreef windkracht10 het volgende:
Graveland? Die jongens zijn toch rechts? Dat hoort toch niet?
Nee, dat is heel erg fout en hoort veroordeeld te worden!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 18-06-2003 18:59]


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen