|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Slecht, klote oftwel beroerd Trieste gast |
|
Constant naast de maat. (Alsof die gast pas een week drumt) Hoewel ik geen hele albums ken dus ik weet niet of het altijd zo is. |
|
Dat drumwerk is briljant! Zelden iemand zo consistent beroerd horen drummen. Hij doet het er gewoon om! Zalig. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 08-04-2002 13:43] |
|
quote: ROFL!! |
|
quote: Ik vind het bij Veles stukken erger. |
|
Hmm, ik kende voorheen alleen Following the Voice of Blood, waar op het drumwerk idd irritant is (beroerd wil ik het niet noemen). Maar laatst hoorde ik die ene CD met maar 4 nummers (naam kwijt), en de drums zijn daarop wel goed. |
|
Ik vind Graveland (wat ik er van ken dan) erg goed. Dead things grow from deep inside... |
|
quote:Dat is "Immortal Pride". No regrets and no remorse... |
|
Ik heb net wat gedownload van Graveland..en ik moet zeggen het klinkt erg goed! |
|
Ik vind zelf ook alles van graveland, drunemeton demo tot aan immortal pride geweldig, daarna wordt het wel wat saaier, het begint allemaal een beetje een herhaling van zichzelf te worden. Ik ben bang dat de nieuwe graveland ook wel weer richting de vorige 2 gaat klinken, jammer.. verder Rob Darken --- dit soort onderschriften worden hier niet gewaardeerd. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 16-05-2002 11:43] |
|
Tja, NS BM is altijd goed. |
|
Binnenkort uit: CAPRICORNUS/DER STURMER split cd, dit wordt een echte knal in het gezicht van de zionisten!!! --- dit soort onderschriften worden hier niet gewaardeerd. [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 16-05-2002 11:43] |
|
quote:Ik denk niet dat Sharon zich er ook maar een seconde druk om zal maken en ook niet dat Hitler of z'n evt. nazaten het zullen horen, noch denk ik dat de 'white children's future' er door 'gesecured' zal worden, maar het gaat vast heerschen, dat wel . [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 16-05-2002 11:43] |
|
De pagan front site is weer on-line, na een tijdje afwezig te zijn geweest, check it out!!!!!!! wotan mit uns!!! |
|
quote: de plaat maar 1x geluisterd of zo?J ekunt Graveland pas na enkele malen beluisterd te hebben écht apprecieren.Ook melodie en refrein enzo vind je pas na een hele tijd erin terug. fff oortjes goed openzetten??? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ik heb wel eens iets van hun gehoord, en vond ze niet slecht misschien maar eens CD luisteren van hun of zo |
|
Ik vind de Poolse scene redelijk ingeteeld eigenlijk, Graveland, Infernum, Thor's Hammer, Veles, Lord Wind ...allemaal dezelfde mensen. Wat betreft Graveland, ik heb alleen "In the Glare of burning churches en die vind ik wel aardig. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
[offtopic] Wotan mit uns?! Uhm...sinds wanneer hebben wij als polderbewoners iets te maken met Wotan!? [/offtopic] |
|
Hmmm... Ik was altijd van mening dat het 'wel aardig' was. Maar hoe meer ik er naar luister hoe meer ik het waardeer! Echt hele gave dingen gemaakt die ome Rob |
|
Tsjonge, wat een kutband zeg !! BLASTBEATS FOREVER |
|
quote:Het is idd niet voor Marduk oortjes bestemd. Waar ken ik deze zin van? |
|
Mensen, leg mij eens uit wat jullie nou aan deze band vinden ? Ik snap het niet helemaal. Wat is er zo bijzonder aan deze band ?? BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: Het is gewoon een klasse apart! Ik vind het vrij origineel voor blackmetal begrippen met allerlei folk en andere invloeden! De sfeer die de muziek oproept is ook erg mooi en duister... Ik denk gewoon dat het niet voor de 'algemene' blackmetal oren bedoeld/bestemd is! |
|
Ik vind het (zeker die laatste cd "Memory and Destiny") gewoon een lekker sfeertje hebben Zenial |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |