|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe w_o_o we hebben et er zaterdag over |
|
quote: Nou kijk we zijn zoogdieren right, het klimaat veranderd enzo. Dieren trekken, van warm naar kouder en andersom, dat is normaal geen enkele diersoort blijft op 1 plaats. Als ze het niet doen gaan ze dood! |
|
Diersoorten trekken niet de hele wereld over (ja vogels, maar dat is een ander geval en die gaan ook weer terug). |
|
quote: Marokkanen trekken toch ook niet de gehele wereld over. Maar goed ik denk dat het vrij normaal is om rond te trekken, de eerste mensen waren immers ook nomaden. Iedereen houdt ook van reizen, de gemiddelde Nederlander gaat elk jaar wel naar het buitenland oip vakantie. |
|
quote: Een diersoort zou nooit van Somalie naar Nederland trekken ofzo... |
|
Nee veels te erg kut weer hier . Het is ook moeilijk te vergelijken omdat dieren ook geen grootscheepse oorlogen hebben en economische crisissen ed. En daarnaast zijn we heel offtopic maar als ik heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel geld zou hebben dan zou ik niet hier een huisje kopen, maar liever in een land met veel meer ruimte waar ik gelijk een villa met zwembadje erbij heb voor de zelfde prijs als hier een 1 kamerappartementje |
|
quote: Ik zie het ook niet. Een theorie van Darwin is dat er binnen een soort erfelijke variatie in eigenschappen bestaat. Dieren met gunstige eigenschappen overleven dan en kunnen zich voortplaten. Dus dan kan het toch best plaatsgebonden zijn. Ze geven die gunstige eigenschappen ook weer door aan de volgende generatie, zo verandert dus dit diersoort. |
|
En inmiddels heeft niemand het meer over de band. |
|
Hahahaha Nou, nou dat was lachen. Meneer Grafgeval heeft al lang niets meer van zich laten horen trouwens. Blij dat ik een untrue niet BM luisterende poser ben. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Jah maar veel mensen hier denken helaas niet na.. Dat blijkt wel uit mijn ervaring.. Laten we zeggen dat ik wel hetzelfde denk als Warriors of Wotan, alleen ik dacht dat ik dat wel met minder woorden kon.. maar omdat ik toch maar 16 ben zal het wel niet boeiend zijn.. en ben ik toch maar een idiote puber, volgens Hub de Gallier die al ong rond 1990 Bm luisterd en dus nu 29 is ofzo en nog steeds kinderlijke opmerkingen kan maken over ik die mijn pappie haal.. Ik was douchen omdat dit nou eenmaal niet zo boeiend was. En al je al denkt dat true en gay geen bm begrippen zijn dan ben je helemaal overbodig.. Net zoals mijn moeite om jullie dingen uit te leggen, jullie kiezen toch voor de groep omdat die er langer is. Nou ajuus! [Dit bericht is gewijzigd door Grafland op 15-05-2003 15:21] ..Blak Metal ist Krieg!.. |
|
dat is al een oud probleem hoor en niet alleen hier. maar goed, zo ongeveer iedere reactie is hier ondoordacht en bevooroordeeld dus om daar nog bij stil te staan... Je moeder. |
|
quote: daarom ben ik al overgestapt naar een beter forum. Ik ben er alleen omdat iemand dat vroeg ofzo ..Blak Metal ist Krieg!.. |
|
Hmm ben ik weer. Ik moet zeggen dat jullie over het algemeen verbaal zeer tot zeer slecht zijn. Voor als men mij beticht van geen argumentatie hebben,tja..als ik NSBM hoe dan ook in een contekst zet,word er al meteen gescholden met Neo-nazi kneus. Dus vrij logies dat je dan dusdannig motivatie verliest om daar nog serieus op in gaan. Niet zozeer als dat het miscchien wel beledigent was bedoelt,maar meer om de enorme bekrompenheid. Gr De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: LOL |
|
Ik vind ook wel dat NSBM'ers snel bestempeld worden als Nazi kneus |
|
quote: Tja,Het zegt meer over de mensen zelf. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
misschien hebben ze gewoon gelijk... |
|
quote: En waarop baseer jij dat? ..Blak Metal ist Krieg!.. |
|
observatie -edit: één woord en dan nog fouT typen - -edit2: aaaaaaargh [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-05-2003 9:27] Je moeder. |
|
quote: Ja bij NAS! deze zaak kan naar mijn mening wel redelijk wat bestellen. Immortal Pride |
|
quote: Ja dat klopt inderdaad! Maar Mobus heeft ook vast gezeten omdat ie een linkse tiener heeft gewurgd! Maar omdat ie minderjarig was heeft ie maar een zeer korte tijd in de gevangenis zitten brommen. Je moet wel de feiten kennen he. Immortal Pride |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-05-2003 9:28] Je moeder. |
|
quote: Je wilde iets zeggen, maar besloot dat het toch geen zin had? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Zo heej,wat een sterk commentaar zeg! Hoe lang heeft het geduurt voordat je daarop kwam? De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |