|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik wil ook niet beweren dat ik er alles van weet maar ik heb toevallig vrienden die zelf ook betrokken zijn geweest (en zelfs in de gevangenis hebben gezeten vanwege die onzin) dus ik weet er wel iets vanaf en zoals jij ook al aangeeft,het is echt hilarische onzin die Grafland uitkraamt. En ik wil daar best met Grafland over discussieren zolang er maar nuttige dingen gezegd worden die ook daadwekelijk op de waarheid slaan.We hebben tenslotte niks aan fantasy verhaaltjes die uit de duim zijn gezogen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Er wordt in dit topic 1 belangrijk aspect uit het oog verloren. Nl.: FUCKING JESUSSSS FUCKING CHRIIIIIIISSSTTT *aaaarrrrgh* zojuist voor het eerst in een jaar of zo weer eens 'In The Glare of Burning Churches' geluisterd RAH!!! Fukkk al dat fatsoenrakkers-gelul over heilsa, wuotan en blauwe ogen, de muziek moet druipen van de haat godvrrrr |
|
Jij nihilistische blekkie! |
|
quote: Ja echt zo ontzettend stom van me om in "geduurt" een t te schrijven in plaats van een "d". Mislukte Nazi?? jij snapt er echt niets van he? De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: nee, inderdaad, ik ben heel erg dom. |
|
quote: Dat blijkt. Boeit ook niet,maar hou dan je domme en ongefundeerde commentaar voor je. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: O ja. INTERPUNCTIE aap. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Sorry, ik zal me in vervolg beter concentreren op de ware essentie van het leven van een blanke man. |
|
quote: Hahaha. Als je dat nou deed vooooor je commentaar gaf had je in ieder geval nog een soort recht van spreken. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
ah... ben je ze hier maar lastig gaan vallen nadat ze je bij metalfan d'r uit getrapt hebben? Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote:Hij valt ons niet lastig,hij zet zichzelf alleen maar in de zeik Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Nou niet echt,dit is eigenlijk het enigste topic waar ik commentaar in geef. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: "hij"??? Trouwens als dit jou manier van scherpe opmerkingen maken is... De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: "O ja. INTERPUNCTIE aap." btw, dat je maar in 1 topic commentaar levert zegt ook wel iets over je persoonlijke ontwikkeling en intresses, of niet dan? |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
We zullen maar weer eens on-topic gaan:NP: The Celtic winter Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
np: creed of iron - white beast of wotan I welcome you to a world pitch black |
|
np: Shadow of Doom |
|
quote: O nee hoor,ik kom hier alleen niet zo vaak en heb geen zin om op alles commentaar te geven. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Je zit hier best vaak hoor anders, bedoel nu ben je er alweeeeeeeer |
|
quote: Goed nummer De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Hehehe,idd. Maar over het algemeen niet zoveel bedoelde ik. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Kan niet wachten op de nieuwe Graveland cd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Die is volgens mij al uit,dacht ik dan. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |