|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
haha tja Darken heeft een "r" en Iraq ook ..Blak Metal ist Krieg!.. |
|
quote: volgens mij ben je chagrijnig omdat je bier wordt weggenomen right? ..Blak Metal ist Krieg!.. |
|
en waar gaat dit gesprek over? nogal offtopic of niet soms *speelt lekker de baas over iedereen* |
|
quote: Ja best wel,echt irritant. Ik denk dat ik ze maar even verplaats in mijn alternatieve "Douche". De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
ga je over jezelf heen plassen? |
|
mag het aub weer ff over Graveland gaan |
|
dat zeg ik gamma....... eh graveland |
|
hmm als jullie het over Graveland willen hebben, ga je gang. Verras ons eens met jullie enorme kennis van Graveland!! De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
ik weet helemaal niets van graveland, echt compleet nix. En verassend genoeg? Dus vertel me, teach me........ |
|
ik weet zelf ook niet bijster veel over Graveland Ik heb 1 CD, in the glare of burning churches. |
|
Die is goed.al vind ik Creed of iron stukken beter De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: hij ruigrokje geef eens een korte curses, ik neem aan dat het blackmetal is en dat ze uit finland komen ofzo. |
|
fout, hij komt uit Polen Rob Darken, NSBM, |
|
ohnee neo nazi kneuzen metal dus |
|
De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Rot weg S.A.R.S varken. Je weet waarschijnlijk geeneens waarover je het hebt hippie. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
nou dat ene klikje vind ik de moeite niet. Ik blijf leiver in mijn waanwereld zonder het besef van het bestaan van nog meer mafkezen |
|
quote: die intelligentie druipt er alweer vanaf. Ik weet idd niet waar ik het over heb lullo dat zei ik toch net, maar blijkbaar kun jij gewoon niet uitleggen. |
|
quote: houd je bek en neuk jezelf met euronymus zijn dildo.. niet elke black emtal komt uit finland aap. eerder noorwegen.. ..Blak Metal ist Krieg!.. |
|
Als je NSBM niet luister omwille de ideologie kan ik me dat voorstellen. neger. |
|
Nu snap ik er helemaal niets meer van |
|
kom op, ghoulli, laten we een biertje drinken in een ander topic |
|
ja wat een chagerijnen hiero. |
|
quote: Hij bedoelt dat hij het wel snapt dat je Graveland niet goed vindt odmat ze NSBM zijn.. Maar zo ver kijk jij toch niet.. ..Blak Metal ist Krieg!.. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |