|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hendrik Möbus zit in de gavngenis door zijn politieke opvattingen.. je kent www.nsbm.com toch? ..Blak Metal ist Krieg!.. |
|
kanker ff op naar een flametopic, puszuipende bloedhoeren |
|
quote: Ze hebben zijn hersenen gescant en zagen zijn gedachtes. Toen hebben ze hem maar opgepakt, want dat kan binnen het Europees rechtssysteem. |
|
quote: kanker zelf op vieze drol ..Blak Metal ist Krieg!.. |
|
quote: ze, de i was een typfout, maar dat snapte je natuurlijk wel |
|
quote: je woordenschat stuit me. zouden jullie zo vriendelijk zijn een ander topic met jullie cum te bevlekken? |
|
quote: Als je naast argumenteren ook al niet kan typen.. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: Dan?? |
|
gaast, er staat MARDUK in je email |
|
quote: Hoezo nou weer "Jullie" ?? Citeer mij dan op 1 scheldwoord.. (behalve sars-varken dan) De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: |
|
het gaat niet om het schelden, dat zou me een zorg zijn, het gaat erom dat jullie een beetje triest lopen te bekvechten in een topic over Graveland. |
|
quote: Marduk als in.... De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: ja logisch, een puszuipende bloedhoer, en zeggen dat je een grote woordenschat hebt.. die woorden bestaan niet. een hoer kan trouwens niet cummen ..Blak Metal ist Krieg!.. |
|
quote: ? |
|
quote: En wie gaf daar aanleidng toe?? De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
wie gaat er in wotansnaam in op het geouwehoer van iemand die geen flauw benul heeft van NSBM en Graveland. |
|
quote: ik niet, drom neger ik hem, maar jij doet net zo goed mee, heb jij er ook geen flauw benul van? goed dat ik dat weet dan ..Blak Metal ist Krieg!.. |
|
Maar Graveland, dat is waar het leven omdraait. Het is de band der bands van de man der mannen. Ik wilde zo graag dat ik zo was als hij en niet in een boerengat woonde, met mijn eigenlijk veels te saaie en lelijke vriendin, en mijn ouders die ook nooit wat gepresteerd hebben in hun leven. Ik wil hier weg, maar het kan niet, niet omdat ik er zelf niet toe instaat ben, maar omdat allochtonen mijn banen inpaikken, omdat zij wel allemaal geld van de overheid krijgen en veel betere opleidingen en allemaal in veel mooiere huizen worden gestopt omdat ze voorang krijgen, dus ik vindt ze stom en minderwaardig want ik werk zo hard voor wat ik wil bereiken maar ik wordt tegengewerkt. Het is echt niet zo dat ik niet hard genoeg werk of het gewoon verkeerd aanpak omdat ik eigenlijk niet genoeg zelfstandigdenkvermogen heb om uit mijn dal te klimmen, het ligt echt aan de ander echt waar, het ligt aan de ander!!! |
|
quote: Net zo goed als dat jij reageert op dingen die al helemaal niets met jou te maken hebben. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
ja man. |
|
quote: idd. en ze dneken dat ik een hem ben. oe spannend, ze houden wel van jongetjes. |
|
quote: ? ..Blak Metal ist Krieg!.. |
|
quote: Ben je nou echt zo stom of emmmm was het een ongelukje? De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |