|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
hij is zn eentje, peerke |
|
sinds wanneer is "ohnee" een scheldwoord |
|
wat zeg je me nou? |
|
ohnee!!!!! |
|
wat dacht je van neo nazi kneuzen metal? wat wij volgens jou zijn linkse kankerneger. ga maar lekker ergens anders breezer drinken, of water ..Blak Metal ist Krieg!.. |
|
quote: Neuj,"ohnee" is uiteraard geen scheldwoord. Ik citeer;"neo nazi kneuzen metal " De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: ja ik ben een neger met blond haar en blauwe ogen en een duitse oma. HAHAH maar je bevesitigd wel lekker mijn vooroodelen. als je nu nog gaat zeggen dat je vmbo gedaan hebt en werkeloos bent ben ik helemaal tevreden. |
|
quote: en neo nazies zijn geen kneuzen dan? |
|
quote: dan moet ik je helaas teleurstellen.. leuk trouwens hoe je over wilt gaan op een ander onderwerp, leuk bedacht! ..Blak Metal ist Krieg!.. |
|
quote: ja slim ben ik he, dat hoor ik graag |
|
Graveland komt dus uit Polen, het is een eenmansband, van Rob Darken, een tijdje terug heeft hij al zn haar afgeknipt. Verder verwijs ik u door naar bijvoorbeeld bovengenoemde site of www.nsbm.com voor meer info. |
|
quote: Ow begin je zo?? Ik dacht dat we het over jou bekrompenheid hadden? En nee Neo nazies zijn geen kneuzen...uiteraard. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
quote: dat zei ik niet, ik zei dat je het leuk had bedacht.. maar door van odnerwerp te wisselen neem ik aan dat wij gelijk hebben, dus, dat ik geen woorden meer vuil hoef te maken aan jouw zinloze gezwets, doe geen moeite ik reageer toch niet om onwetende mensen zoals jij. ..Blak Metal ist Krieg!.. |
|
quote: kijk aan jou heb ik tenminste wat |
|
quote: KNEUS (heb een nieuwe hobby gevonden, nazie'tje pesten) |
|
quote:dat blijkt.... changed to 'ouwe' |
|
reageren om bestaat trouwens niet, het is reageren op. |
|
afnokken! JETZT! NICHT BM? RAUS!!! |
|
quote: haha, ik lees net dat ze hier denken dat Absurd een tiener van 15 met zn drieen hebben afgemaakt.. bullshit, en dat is best wel irritant ..Blak Metal ist Krieg!.. |
|
quote: Hmmmmm om het maar niet over jou interpunctie te hebben : "neo nazi kneuzen metal " Analfabeet De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
wow, verlicht ons met de werkelijkheid dan, grafland? |
|
quote: ja want zie hielpen eigenlijk een oude vrouw met oversteken. |
|
quote: ehm slimpie ik maak er een naam van, dit is correct Nederlands. Ik snap best dat je het ook even wilde proberen. sympathiek van je. |
|
quote: changed to 'ouwe' |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |