|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Pamięć i Przeznaczenie is de nieuwe naam. Ik dacht eerst dat het nieuw werk was, vanwege de andere titel en artwork. Maar de muziek klonk toch wat oud van opzet. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 12-10-2012 17:36] |
|
Wát een hoes, wat een hoes!! :') If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Nou, ik wordt hier niet vrolijk van. Je hoort dat alles 'echter' is, maar het is niet meer het dromerige ambient metalalbum dat het was. De nieuwe drums en vox liggen ook iets te hard in de mix waardoor ze te erg naar voren treden en de rustige flow, waardoor 'Memory and Destiny' een aangename muzikale reis was, steeds doorbroken wordt. Ook erger ik me aan zanglijnen. Wellicht zit ik te erg vastgeroest in het origineel, maar het lijkt net of ze in het Pools niet uitkomen. En die viool is leuk, maar die is dan net weer wat weggestopt. De vorige versie van het album was meer echt een geheel, een album. Bij deze nieuwe vind ik de integratie van de muzieklagen en -lijnen beduidend minder gelukt. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Weet jij misschien de reden dat hij de plaat nu ook in het Pools uitbrengt, Kwelgeest? Ik snap zelf het nut niet zo van die dubbele releases. Kekke petjes wel. |
|
quote: 'wordt' :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Zeg, belhamel! Neem eens een iets minder op mijn onderbewustzijn inwerkende avatar. Er stond laatst een man voor mij bij de Primera die een staatslot wou hebben met als laatste cijfers 88 en ik kon mij nog net inhouden om geen "nazi" te zeggen. Ik ben rijp voor een erelidmaatschap van de Antifa zo langzamerhand. |
|
Ik zal het je nog mooier vertellen. Dit is serieus vandaag gebeurd. Ik heb twee CD's aan iemand verkocht via Discogs. CD nummer één kostte € 7,49, CD nummer twee kostte € 3,99. Voor verzending binnen de EU heb ik het standaardtarief van € 3,40 (voor post tussen 100 en 250 gram) in rekening gebracht. Mag jij raden hoe duur het bij elkaar werd. :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
:') Past zelfs goed in dit topic :') I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik heb nog een hele rits aan cd's van Graveland liggen, altijd wel toffe muziek gevonden. Creed of Iron vond ik vooral erg sterk en In the glare of burning churches Against God and Government |
|
The most hateful demo of all time, now for the first time on vinyl. This is an official release by Forever Plagued (USA) with official distribution in Europa by HHR. It comes with original cover and logo, large poster, printed innersleeve with lyrics and photos. Price is 15 euro + postage. High quality release just like 'Immortal pride'. Available in Europa from www.heidenshart.nl.nu Available in the USA from www.foreverplaguedrecords.com Still available: 'Immortal pride' LP 'Immortal pride' CD (No Colours) 'In the glare of burning churches' CD (No Colours) 'The Celtic winter' CD (No Colours) 'Following the voice of blood' CD (No Colours) |
|
Die is een paar jaar terug toch eens op vinyl uitgegeven door Darkland Records uit Duitsland? Of is dat een bootleg? Ik heb één release van dat label in de kast staan (Raven - The Murder Sessions LP), werkelijk een kunst om zó'n spuuglelijke en goedkope release te realiseren. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Die is wel officieel, maar die ziet er ten eerste niet uit, en deze nieuwe LP is een hele andere versie. Niet het album wat de meeste als 'In the glare' kennen, maar de demoversies ("demo 1993") die ook op die oude 'In the glare/Epilogue' CD stonden. quote: Zijn we het daar in ieder geval over eens! De meeste No Colours en Darkland vinyltitels zien er zo uit. Deze nieuwe Graveland uitgaven zien er honderd keer beter uit! |
|
de nieuwe Graveland krijgt een cover van Kris Verwimp signature |
|
Niet te doen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Interessant, een nieuwe Graveland dus. Ik hoop dat het weer een beetje in de richting gaat van de eerdere platen. Voor ''epic pagan metal'' heeft Darken het lord wind project al. |
|
Lord Wind is geen metal. |
|
Is dit echt Rob? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote::') Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: dude heeft swag, #YOLO!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Goed gecumswapped in ruil voor een rehearsal-cdr? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Nu hopen dat hij nog lurkt, heh, krijgertje. :') If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
wow ik zou graag naast hub zitten volgende les. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
K signature |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |