|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee hij komt vrij in 2005 wegens goed gedrag en noorweegse gevangenis jaren zijn 9 maanden. ..Blak Metal ist Krieg!.. |
|
quote: Ja en zoals we allemaal weten is alles wat Varg schrijft of zegt de waarheid |
|
Vargsmal? Irminsul? Ik weet er heus wel wat vanaf en eigenlijk is het ook niet persoonlijk naar jou bedoeld, maar ik word af en toe zo moe van al die cowboy-verhalen omtrend dit onderwerp. [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 16-05-2003 14:41] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
feit is als je er zelf niet bij was weet je nooit 100% zeker wat er gebeurd is. en verders boeiend! Als hij echt een lieve jongen was geweest had hij nooit in die situatie gezeten. |
|
quote: Haha, ik weet best dat je daaraan kan twijfelen, maar je kan niet liegen over of je nou in de gevangenis bent gestopt door de moord of het affikken van kerken. Hij zegt nu trouwens zelf ook dat hij heeft gedaan [/quote] Varsmal? Irminsul? Ik weet er heus wel wat vanaf en eigenlijk is het ook niet persoonlijk naar jou bedoeld, maar ik word af en toe zo moe van al die cowboy-verhalen omtrend dit onderwerp. [/quote] Jah vargsmal.. En ik geef je gelijk en zei al dat dit naar het Absurd forum moest, ik ben trouwens harstikke neutraal tegen Falkh alleen hij is een beetje hostile aan het doen. Anyway: GRAVELAND ..Blak Metal ist Krieg!.. |
|
[flauwheidsmodus]wat is trouwens blak metal [/flauwheidsmodus] |
|
quote: Graveland ..Blak Metal ist Krieg!.. |
|
quote: Heb dit nu reeds zo'n 10 keer gelezen en het blijft gewoon grappig man , vooral dat 'alom bekend' en zo, heh. Wat mij betreft een natuurtalent. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: (weer lekker ontopic allemaal) |
|
Grafland, jij met je grote muil, en uber ns arier gedrag, als je echt zo stoer ben ga je ene keertje met mij mee, neem ik je mee naar een hate core concert, waar je helemaal uitelkaar gestampt gaat worden. |
|
Hatecore, nou nou , grote jongens hoor Als we het allemaal gezellig ontopic houden. [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 16-05-2003 17:10] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Pff kan mij niet schelen, ik heb een hekel aan van die kut mannetjes die denken dat NS stoer is en dat het tr00 is om NS te zijn. als hij echt zo`n groote bek heeft, voegt hij mij toe op MSN, Kveldolfr@hotmail.com |
|
Wanneer komt het nieuwe album van Graveland nou uit? Edit: Even op de site van No Colours Records gekeken, daar staat: Available in late summer/autumn ´03!! /edit [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 16-05-2003 17:38] |
|
Het is al uit |
|
quote: Vind je zelf dan niet dat je een beetje een mislukte nazi bent als je de taal van je Vaderland niet fatsoenlijk kan spellen? |
|
quote:Je weet niet van ophouden he? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Miscchien is dat wel Diets joh |
|
quote:Wederom zo'n nutteloze opmerking Toevallig dat ik wel het echte verhaal ken (lees ergens anders maar op dit forum,weet zo gauw niet meer welk topic) maar wat jij hier verteld klopt echt helemaal niks van. En ik heb het echt niet uit oude boekjes en metaltijdschriften mocht je dat denken.Een aantal betrokkenen ken ik zelf persoonlijk al jaren en zij zullen het echt wel het beste weten!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wel grappig dat "ze" dus op Hub afgeven met het een excuse van ze blijven vasthouden aan oude ideeën, terwijl zij zelf pretenderen aan oude waarden vast te houden en die terug willen? Zien we hier niet een paradoxje |
|
Trouwens,en dat weet bijna niemand,als Euronymous niet vermoord was dan was hij toch gestopt met Mayhem. Hij was namelijk meer gefocussed op zijn Helvete shop en wilde daar geld mee verdienen.verder waren er grote problemen tussen Euronymous en andere bandleden van Mayhem. Zo heeft Necrobutcher ooit (na de moord van Varg) tijdens een live optreden van Mayhem een pro-Varg Vikernes,pro-Burzum shirt gedragen om te laten zien dat het niet goed boterde tussen Euronymous en de rest van Mayhem. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Lijkt me leuk En waarom heb ik nou weer een grote muil? ..Blak Metal ist Krieg!.. |
|
Wat moet ik me bij Hatecore voorstellen? Ik dacht dat bands als Blood for blood en Sheer terror onder die benaming vielen. En dat heeft weinig met BM te maken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Volgens mij is hatecore Oi zoals Rahowa ..Blak Metal ist Krieg!.. |
|
quote: Hoe weet jij nou dat het alom bekend is dat Euronymous Grishnackh wou gevangen nemen en martelen. Dit is gewoon de reinste koeiestront. Zoals ik al verteld heb, je hoort het verhaal maar van 1 kant. Het is pure onzin om te zeggen dat Euronymous Varg wil martelen. Ten eerste jij hebt geen harde feiten wat betref die Euronymous Grishnackh kwestie! Je loopt gewoon dom te lullen over iets waar je weinig noch niks van kent. Dat Euronymous Varg wilde martelen! kom op zeg, als ik jou nog serieus wil nemen moet je toch echt met beter argumenten komen want dit slaat nergens op. Ga je eerst eens verdiepen in de harde feiten implaats van dom te lopen provoceren. Immortal Pride |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |