IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Graveland Vorige pagina | Volgende pagina
Grafland
..Heidentrots..
Usericon van Grafland
Posted 16-05-2003 14:38 by Grafland Wijzig reactieProfiel van GraflandQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 14:36 schreef Gangrad het volgende:
Duplo speelde toen dat allemaal speelde.


Hmm, dat bedoel ik nou met die zinloze opmerkingen die denegrerend moeten zijn en tegerlijkertijd grappig.. Ookal wassik er niet bij nee, en is zat live footage, en zat informatie op het internet, hij heeft trouwens ook een boek, maar dat wist je zeker niet?


..Blak Metal ist Krieg!..


Grafland
..Heidentrots..
Usericon van Grafland
Posted 16-05-2003 14:39 by Grafland Wijzig reactieProfiel van GraflandQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 14:34 schreef ghoulliette het volgende:
is die Varg niet vrijgelaten pas geleden?


Nee hij komt vrij in 2005 wegens goed gedrag en noorweegse gevangenis jaren zijn 9 maanden.


..Blak Metal ist Krieg!..


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 16-05-2003 14:39 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 14:38 schreef Grafland het volgende:
hij heeft trouwens ook een boek, maar dat wist je zeker niet?


Ja en zoals we allemaal weten is alles wat Varg schrijft of zegt de waarheid


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 16-05-2003 14:40 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Vargsmal? Irminsul? Ik weet er heus wel wat vanaf en eigenlijk is het ook niet persoonlijk naar jou bedoeld, maar ik word af en toe zo moe van al die cowboy-verhalen omtrend dit onderwerp.

[Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 16-05-2003 14:41]


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-05-2003 14:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

feit is als je er zelf niet bij was weet je nooit 100% zeker wat er gebeurd is.

en verders boeiend!
Als hij echt een lieve jongen was geweest had hij nooit in die situatie gezeten.


Grafland
..Heidentrots..
Usericon van Grafland
Posted 16-05-2003 14:43 by Grafland Wijzig reactieProfiel van GraflandQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 14:39 schreef Vlkodlak het volgende:
Ja en zoals we allemaal weten is alles wat Varg schrijft of zegt de waarheid


Haha, ik weet best dat je daaraan kan twijfelen, maar je kan niet liegen over of je nou in de gevangenis bent gestopt door de moord of het affikken van kerken. Hij zegt nu trouwens zelf ook dat hij heeft gedaan

[/quote]
Varsmal? Irminsul? Ik weet er heus wel wat vanaf en eigenlijk is het ook niet persoonlijk naar jou bedoeld, maar ik word af en toe zo moe van al die cowboy-verhalen omtrend dit onderwerp.
[/quote]

Jah vargsmal.. En ik geef je gelijk en zei al dat dit naar het Absurd forum moest, ik ben trouwens harstikke neutraal tegen Falkh alleen hij is een beetje hostile aan het doen.

Anyway:

GRAVELAND


..Blak Metal ist Krieg!..


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 16-05-2003 14:49 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

[flauwheidsmodus]wat is trouwens blak metal [/flauwheidsmodus]


Grafland
..Heidentrots..
Usericon van Grafland
Posted 16-05-2003 14:51 by Grafland Wijzig reactieProfiel van GraflandQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 14:49 schreef Vlkodlak het volgende:
[flauwheidsmodus]wat is trouwens blak metal [/flauwheidsmodus]


Graveland


..Blak Metal ist Krieg!..


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 16-05-2003 16:35 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 14:32 schreef Grafland het volgende:
Het is alom bekend dat Euronymus varg wilde gevangenis nemen, martelen, en dat allemaal opnemen. En voor de kerkverbrandingen waren te weinig bewijs, en dat was nog voor de moord, en daarmee is verder niks gebeurd.


Heb dit nu reeds zo'n 10 keer gelezen en het blijft gewoon grappig man , vooral dat 'alom bekend' en zo, heh. Wat mij betreft een natuurtalent.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 16-05-2003 16:52 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 16 mei 2003 16:35 schreef Wolveken het volgende:
Heb dit nu reeds zo'n 10 keer gelezen en het blijft gewoon grappig man , vooral dat 'alom bekend' en zo, heh. Wat mij betreft een natuurtalent.




(weer lekker ontopic allemaal)


Nachtgruwel
Usericon van Nachtgruwel
Posted 16-05-2003 17:06 by Nachtgruwel Wijzig reactieProfiel van NachtgruwelQuote dit bericht

Grafland, jij met je grote muil, en uber ns arier gedrag, als je echt zo stoer ben ga je ene keertje met mij mee, neem ik je mee naar een hate core concert, waar je helemaal uitelkaar gestampt gaat worden.


Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 16-05-2003 17:09 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Hatecore, nou nou , grote jongens hoor

Als we het allemaal gezellig ontopic houden.

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 16-05-2003 17:10]


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


Nachtgruwel
Usericon van Nachtgruwel
Posted 16-05-2003 17:15 by Nachtgruwel Wijzig reactieProfiel van NachtgruwelQuote dit bericht

Pff kan mij niet schelen, ik heb een hekel aan van die kut mannetjes die denken dat NS stoer is en dat het tr00 is om NS te zijn.

als hij echt zo`n groote bek heeft, voegt hij mij toe op MSN, Kveldolfr@hotmail.com


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-05-2003 17:19 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Wanneer komt het nieuwe album van Graveland nou uit?

Edit:

Even op de site van No Colours Records gekeken, daar staat:

Available in late summer/autumn ´03!!

/edit

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 16-05-2003 17:38]


Nachtgruwel
Usericon van Nachtgruwel
Posted 16-05-2003 17:26 by Nachtgruwel Wijzig reactieProfiel van NachtgruwelQuote dit bericht

Het is al uit


schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 16-05-2003 17:46 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 12:16 schreef Ragnarok het volgende:
Zo heej,wat een sterk commentaar zeg!
Hoe lang heeft het geduurt voordat je daarop kwam?


Vind je zelf dan niet dat je een beetje een mislukte nazi bent als je de taal van je Vaderland niet fatsoenlijk kan spellen?



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-05-2003 18:17 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2003 15:18 schreef Grafland het volgende:
Jah maar veel mensen hier denken helaas niet na.. Dat blijkt wel uit mijn ervaring.. Laten we zeggen dat ik wel hetzelfde denk als Warriors of Wotan, alleen ik dacht dat ik dat wel met minder woorden kon.. maar omdat ik toch maar 16 ben zal het wel niet boeiend zijn.. en ben ik toch maar een idiote puber, volgens Hub de Gallier die al ong rond 1990 Bm luisterd en dus nu 29 is ofzo en nog steeds kinderlijke opmerkingen kan maken over ik die mijn pappie haal.. Ik was douchen omdat dit nou eenmaal niet zo boeiend was. En al je al denkt dat true en gay geen bm begrippen zijn dan ben je helemaal overbodig.. Net zoals mijn moeite om jullie dingen uit te leggen, jullie kiezen toch voor de groep omdat die er langer is.

Nou ajuus!
Je weet niet van ophouden he?


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-05-2003 18:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 17:46 schreef schaambaard het volgende:
Vind je zelf dan niet dat je een beetje een mislukte nazi bent als je de taal van je Vaderland niet fatsoenlijk kan spellen?





Miscchien is dat wel Diets joh


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-05-2003 18:23 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 14:32 schreef Grafland het volgende:
Het is alom bekend dat Euronymus varg wilde gevangenis nemen, martelen, en dat allemaal opnemen. En voor de kerkverbrandingen waren te weinig bewijs, en dat was nog voor de moord, en daarmee is verder niks gebeurd.
Wederom zo'n nutteloze opmerking
Toevallig dat ik wel het echte verhaal ken (lees ergens anders maar op dit forum,weet zo gauw niet meer welk topic) maar wat jij hier verteld klopt echt helemaal niks van.
En ik heb het echt niet uit oude boekjes en metaltijdschriften mocht je dat denken.Een aantal betrokkenen ken ik zelf persoonlijk al jaren en zij zullen het echt wel het beste weten!!!


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-05-2003 18:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Wel grappig dat "ze" dus op Hub afgeven met het een excuse van ze blijven vasthouden aan oude ideeën, terwijl zij zelf pretenderen aan oude waarden vast te houden en die terug willen?

Zien we hier niet een paradoxje


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-05-2003 18:28 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Trouwens,en dat weet bijna niemand,als Euronymous niet vermoord was dan was hij toch gestopt met Mayhem.
Hij was namelijk meer gefocussed op zijn Helvete shop en wilde daar geld mee verdienen.verder waren er grote problemen tussen Euronymous en andere bandleden van Mayhem.
Zo heeft Necrobutcher ooit (na de moord van Varg) tijdens een live optreden van Mayhem een pro-Varg Vikernes,pro-Burzum shirt gedragen om te laten zien dat het niet goed boterde tussen Euronymous en de rest van Mayhem.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Grafland
..Heidentrots..
Usericon van Grafland
Posted 16-05-2003 19:10 by Grafland Wijzig reactieProfiel van GraflandQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 17:06 schreef Nachtgruwel het volgende:
Grafland, jij met je grote muil, en uber ns arier gedrag, als je echt zo stoer ben ga je ene keertje met mij mee, neem ik je mee naar een hate core concert, waar je helemaal uitelkaar gestampt gaat worden.


Lijkt me leuk
En waarom heb ik nou weer een grote muil?


..Blak Metal ist Krieg!..


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-05-2003 19:20 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Wat moet ik me bij Hatecore voorstellen? Ik dacht dat bands als Blood for blood en Sheer terror onder die benaming vielen. En dat heeft weinig met BM te maken.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Grafland
..Heidentrots..
Usericon van Grafland
Posted 16-05-2003 19:26 by Grafland Wijzig reactieProfiel van GraflandQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 19:20 schreef XnegativeX het volgende:
Wat moet ik me bij Hatecore voorstellen? Ik dacht dat bands als Blood for blood en Sheer terror onder die benaming vielen. En dat heeft weinig met BM te maken.


Volgens mij is hatecore Oi zoals Rahowa


..Blak Metal ist Krieg!..


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 16-05-2003 19:57 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 14:32 schreef Grafland het volgende:
Het is alom bekend dat Euronymus varg wilde gevangenis nemen, martelen, en dat allemaal opnemen. En voor de kerkverbrandingen waren te weinig bewijs, en dat was nog voor de moord, en daarmee is verder niks gebeurd.


Hoe weet jij nou dat het alom bekend is dat Euronymous Grishnackh wou gevangen nemen en martelen. Dit is gewoon de reinste koeiestront. Zoals ik al verteld heb, je hoort het verhaal maar van 1 kant. Het is pure onzin om te zeggen dat Euronymous Varg wil martelen. Ten eerste jij hebt geen harde feiten wat betref die Euronymous Grishnackh kwestie! Je loopt gewoon dom te lullen over iets waar je weinig noch niks van kent. Dat Euronymous Varg wilde martelen! kom op zeg, als ik jou nog serieus wil nemen moet je toch echt met beter argumenten komen want dit slaat nergens op.
Ga je eerst eens verdiepen in de harde feiten implaats van dom te lopen provoceren.


Immortal Pride


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen