|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: o.a. de intro van The Celtic Winter. |
|
Op www.vinlandwinds.com/graveland zijn al wat stukken te vinden voor de lp die ergens in 2003 uitkomt. Die for truth of die for freedom gaat ie heten geloof ik. |
|
quote: Dan ga ik die zo es checken! Ik vind Graveland echt geweldig! |
|
ik heb vorig jaar in een tweedehands winkeltje "in the glare of burning churches" en "carpathian wolves" (eternal devils versie) gevonden. Voor den Groningers, ->Zinnebeeld<- hm, als ik thy mighty contract uit m'n cd speler weet te halen........ |
|
Weet iemand een winkel in NL waar ze Graveland cd's verkopen? Kan ze in Arnhem namelijk niet vinden. Kan wel langs de Dollhouse gaan, vragen of ze die kunnen bestellen (moet ik wel eerst geld hebben) En weet iemand nog bands als Graveland? |
|
quote: Nouja, ze hebben een split met Honor. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Gewoon in Duitsland bestellen, bijvoorbeeld Perverted Taste. |
|
quote:Firebreath-Records@zonnet.nl |
|
Heb laatst 4 cd's van Graveland gewoon in Doetinchem gekocht! Je hoeft er niet echt voor naar Duitsland Immortal Pride |
|
Ik heb The Celtic Winter en die is wel |
|
daar sluit ik me bij aan kheb ook creed of iron, totaal anders dan the celtic winter maar ook een goeie schijf Je moeder. |
|
Graveland - Shadow of Doom Waarom is deze anders dan alle andere nummers die ik ken van Graveland? |
|
WoO zal hier binnen geringe tijd antwoord op gaan geven. |
|
Okeej, dan wacht ik daar met spanning op |
|
quote: bij Nas besteld? I welcome you to a world pitch black |
|
quote: ehm.. dat doe je iemand toch niet aan???!! hoe zou jij het vinden om in 4 kilo modder te stikken?? niet braaf!! ..Blak Metal ist Krieg!.. |
|
quote: ene "AiwarikiaR" blijkt ook mee te hebben gedaan.. ik weet niet bij welke cd en welk instrument, hij heeft bij Ulver, Arctucus em Valhall gespeeld. ..Blak Metal ist Krieg!.. |
|
nog maar een keer zeggen: Lord Wind, een projekt van Rob is ook zeker de moeite van het luisteren waard! ik heb het maar als Pagan Folk bestempeld, meer kan ik er ook niet van maken Rites of the Valkyries vind ik een erg goede schijf. Fans van het latere werk van Graveland zullen het zeker waarderen |
|
Ik heb nog een oude promo van Lord WInd - Forgotten Songs voor trade. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
tape? |
|
promo cd, met voorop het Full Moon logo. Verder de cd en het boekje. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
merde heb ik niks voor je |
|
Wat heb je wel? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
geen fukk wat interessant voor je is, ben ik bang |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |