|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik! Hoewel ik een groot fan ben van voornamelijk de eerste vijf platen zijn de hoezen van de laatste albums zo wanstaltelijk dat ik de muziek amper durf te beluisteren. Mijn ogen doen pijn van dat gedrocht hierboven. Zonde! |
|
die helmen zien eruit alsof ze willen vluchten signature |
|
Die stomme Wagneriaanse vleugelhelmen zijn altijd een toonbeeld van gebrek aan historische kennis; gelijk gehoornde vikinghelden. |
|
Helden = helmen |
|
Re-recorded Polish version of the album "The Fire of Awakening". Klinkt nog best redelijk ook. |
|
k signature |
|
quote: Graveland is toch wel echt een karikatuur van zichzelf geworden... |
|
Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote:Mooi was die tijd. <3 Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Krijgen was in ieder geval nog niet deaudt in de meidagen van 2003.. Wellicht vd week eens rustig met een plopje nalezen en #genieten. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Voor degenen die niet willen zoeken, vanaf pagina 7 is een prachtige discussie te vinden. Ik ga nu eerst de discografie van soulseek halen, heb Graveland nooit echt goed geluisterd. Hafgufa |
|
Nou ken ik niet iedere release door en door, maar wat mij betreft heb je met "Thousand Swords", "Immortal Pride" en "Memory and Destiny" wel de hoogtepunten en direct een goede samenvatting te pakken. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Profetische scheldpartij.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Hafgufa |
|
Je moet er maar tijd in en zin voor hebben. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Vermakelijk topic, ja. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Dat is van alle ZM tijden zie ik wel. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Niet om het 1 of ander, maar je zit vanaf 2008 op ZM [frontpage zegt 2018 trouwens...], dus luistert al minimaal sinds die datum naar metal, maar toch niet bekend met Graveland? |
|
quote: Zegt niks toch? Groot blackmetalfan maar ik heb nog nooit naar Mayhem geluisterd en ook geen behoefte aan bv. [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 15-04-2020 17:59] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote:Hij schrijft reviews, en dan lijkt een zo breed mogelijke kennis van zaken me een pre. Is verder geen ramp ofzo. |
|
quote: Oh, dat wist ik niet. Ik kijk nooit op de frontpage :') I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Dat jij naar die bak met ruis luistert. Kan er persoonlijk niet meer naar luisteren sinds 1996. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
quote:Grand Declaration of War moet je wel beluisteren, hoor. Rest kan je met een gerust hart overslaan. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Nietus. Je moeder. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |