|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 23-12-2009 12:45] |
|
Boeiender |
|
hihi |
|
Ja, fijne feestdagen. The trend is dead. |
|
Deze komt ieder jaar toch maar weer terug. |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Deze vorig jaar verzonden en werd erg vermakelijk ontvangen, dit jaar geen zin in om kaarten te versturen. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Against God and Government |
|
Vrij geniaal Rotzak, vrij geniaal. Boeiender |
|
+1 signature |
|
quote: :') Je moeder. |
|
Baas! |
|
quote: |
|
quote: Meesterlijk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Zelf kaartjes gemaakt met daarop een plaatje van een wild zwijn, en de tekst: Prettige vleesdagen en een heersend 2010. Met onze namen erbij. Staat niet op de pc, dus geen foto... spelfout weggehaald... |
|
BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: Verzonden aan mijn hele msn lijst hehe Against God and Government |
|
Ik wens alle dienstkloppers in utrecht weer een mooi jaar, dat moet zeker lukken want ze hebben hier net hun targets weer gehaald door nog even op de drukste dag van het jaar de supermarkt-parkeerplaats af te gaan met het bonnenboekje om foutparkeerders te naaien. Leuk 60 euro verder.. |
|
Vooruit dan maar, de kaart van Mandylion en ondergetekende, een beetje met een knipoog aangepast aan het weer de afgelopen dagen... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
|
|
quote: Ik vond een keer voldoende |
|
quote: Origin-eel signature |
|
quote: Een gesigneerde origin cd kopen? Against God and Government |
|
the only pleasure is pain |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |