IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Kerstwensen (kerst en nieuwjaarstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 23-12-2016 18:25 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Het is kerst en niet Kerst


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 23-12-2016 18:38 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Het is helemaal nog niet kerst.

Eigenlijk het tweede dus, zonder hoofdletter.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 23-12-2016 18:39]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 23-12-2016 18:49 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 23 december 2016 18:08 schreef Fusion het volgende:
Das wel héél summier. Maar toch bedankt



Ja, ik weet het...
Tot 2013 zat er een stijgende lijn in. Sindsdien is het te druk in laatste maanden van het jaar om een hele kerstfilm te produceren.

quote:

Ik wens allen een mooie Kerst toe. Vooral hen die een hekel aan Kerst hebben





Vonn.Esch
Usericon van Vonn.Esch
Posted 23-12-2016 19:09 by Vonn.Esch Wijzig reactieProfiel van Vonn.EschQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2016 18:49 schreef White Tree het volgende:
Ja, ik weet het...
Tot 2013 zat er een stijgende lijn in. Sindsdien is het te druk in laatste maanden van het jaar om een hele kerstfilm te produceren.






Dan doe je dat toch in januari?



White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 23-12-2016 19:21 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl


Dan moet er ook weer hard gewerkt worden
Eén voordeel: er ligt nu al een concept te wachten om uitgewerkt te worden. Maar de prioriteit ligt in de eerste helft van 2017 bij een ander filmproject waarvoor we misschien gaan crowdfunden.



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 23-12-2016 23:15 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Vandaag hoorde ik dat 'fijne kerstdagen' steeds minder gezegd wordt om niet- of andersgelovigen niet voor het hoofd te stoten. Wat een onzin.



White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 23-12-2016 23:55 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Echt onzin.
Fijne feestdagen zeg ik al heel lang omdat het lekker Suske en Wiske-achtig allitereert. Klote kerstdagen klinkt gewoon niet zo...
Alleen tijdens kerst zelf: vrolijk kerstmis!

Er komen verkiezingen dus wordt er een fantoomoorlog tegen kerst opgetuigd. Je moet wat om mensen bang te maken.

Er werden nog nooit zoveel kerstinkopen gedaan als dit jaar. Voor het eerst in meer dan 100 jaar zijn alle V&D's helemaal leeg

[Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 23-12-2016 23:57]



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-12-2016 9:03 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2016 23:15 schreef Negatieveling het volgende:
Vandaag hoorde ik dat 'fijne kerstdagen' steeds minder gezegd wordt om niet- of andersgelovigen niet voor het hoofd te stoten. Wat een onzin.

Een gehele rel in de VS, toch? Want Trump wil weer lekker "Merry Christmas" zeggen ipv het enkele jaren geleden ingevoerde "Happy holidays".

Het is een volstrekte malloot en ik kan niet genoeg tegen hem zijn, maar soms is het best goed dat er eens geschopt wordt tegen het wel heel erg politiek correcte gedoe.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-12-2016 10:55 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Los van Trump, wat is er mis met Merry Christmas?
Happy holidays is imo nogal generiek en zou net zo goed voor de paas-, pinkster- of zomervakantie, of welke vakantie dan ook, kunnen gelden.

Happy holidays lijkt wel weer iets betuttelends voor/door mensen die zelf, al dan niet door hun (andere/niet religieuze achtergrond geen kerst vieren.


[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 24-12-2016 11:00]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 24-12-2016 11:14 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Als je het toegewenst krijgen van een prettig kerstfeest als kwetsend ervaart, gaat het niet goed met je. Als je zo ontzettend bang bent om zulke mensen te kwetsen dat je het niet eens meer durft te zeggen, dan gaat het helemaal niet goed met je. Echt, wat een flauwekul.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 24-12-2016 11:25 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2016 23:55 schreef White Tree het volgende:
Er werden nog nooit zoveel kerstinkopen gedaan als dit jaar. Voor het eerst in meer dan 100 jaar zijn alle V&D's helemaal leeg




Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 24-12-2016 11:28 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik wens al jaren 'fijne dagen'. Ik snap namelijk best dat mensen die Kerst niet zo trekken het matig vinden om fijne Kerst toegewenst te krijgen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 24-12-2016 12:01 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Hoe kut ik kerst ook vind (en dat is echt heel kut), ik voel me totaal niet offended als iemand 'prettige kerst' tegen me zegt. Je kunt je dan overal wel druk om gaan maken.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-12-2016 12:09 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 24 december 2016 11:14 schreef Negatieveling het volgende:
Als je het toegewenst krijgen van een prettig kerstfeest als kwetsend ervaart, gaat het niet goed met je. Als je zo ontzettend bang bent om zulke mensen te kwetsen dat je het niet eens meer durft te zeggen, dan gaat het helemaal niet goed met je. Echt, wat een flauwekul.


Dit.

quote:
Op 24 december 2016 12:01 schreef Negatieveling het volgende:
Hoe kut ik kerst ook vind (en dat is echt heel kut), ik voel me totaal niet offended als iemand 'prettige kerst' tegen me zegt. Je kunt je dan overal wel druk om gaan maken.


En dit.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 24-12-2016 12:57 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2016 11:28 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik wens al jaren 'fijne dagen'. Ik snap namelijk best dat mensen die Kerst niet zo trekken het matig vinden om fijne Kerst toegewenst te krijgen.


Nee, inderdaad. Verschrikkelijk. Je zou je meteen vrachtwagen pakken.


Music for pleasure It's not music no more Music to dance to Music to move This is music to march to


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-12-2016 13:08 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 december 2016 11:28 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik wens al jaren 'fijne dagen'. Ik snap namelijk best dat mensen die Kerst niet zo trekken het matig vinden om fijne Kerst toegewenst te krijgen.


When your people matter, menstrual health matters


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 24-12-2016 13:37 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Beste Kerstwensen iedereen

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 24-12-2016 13:38]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-12-2016 13:49 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Fijne jezusdagen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-12-2016 13:53 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Zo. Dit jaar eens wat anders dan het gebruikelijke gourmetgeneuel of het lang in de keuken moeten staan.

Wij gaan eens een keer voor een winter-bbq met dochter en schoonzoon.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 24-12-2016 14:29 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2016 13:53 schreef XXL het volgende:
Zo. Dit jaar eens wat anders dan het gebruikelijke gourmetgeneuel of het lang in de keuken moeten staan.

Wij gaan eens een keer voor een winter-bbq met dochter en schoonzoon.


Lekker


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 24-12-2016 14:33 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2016 13:08 schreef Fusion het volgende:



Dat jij je niet in wilt leven in de gevoelswereld van een ander zal natuurlijk niemand verbazen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 24-12-2016 15:48 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

De kerstplaat staat weer op. Fijne (kerst) dagen!



bub


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-12-2016 16:03 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 december 2016 14:33 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat jij je niet in wilt leven in de gevoelswereld van een ander zal natuurlijk niemand verbazen.
eet smakelijk OWW!


When your people matter, menstrual health matters


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 24-12-2016 16:29 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

Jolig Joelfeest iedereen!!


wouter023


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-12-2016 16:53 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Yooo! Geniet ervan, iedereen


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen