|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is kerst en niet Kerst |
|
quote: Ja, ik weet het... Tot 2013 zat er een stijgende lijn in. Sindsdien is het te druk in laatste maanden van het jaar om een hele kerstfilm te produceren. quote: ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Dan doe je dat toch in januari? |
|
Dan moet er ook weer hard gewerkt worden Eén voordeel: er ligt nu al een concept te wachten om uitgewerkt te worden. Maar de prioriteit ligt in de eerste helft van 2017 bij een ander filmproject waarvoor we misschien gaan crowdfunden. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Vandaag hoorde ik dat 'fijne kerstdagen' steeds minder gezegd wordt om niet- of andersgelovigen niet voor het hoofd te stoten. Wat een onzin. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Echt onzin. Fijne feestdagen zeg ik al heel lang omdat het lekker Suske en Wiske-achtig allitereert. Klote kerstdagen klinkt gewoon niet zo... Alleen tijdens kerst zelf: vrolijk kerstmis! Er komen verkiezingen dus wordt er een fantoomoorlog tegen kerst opgetuigd. Je moet wat om mensen bang te maken. Er werden nog nooit zoveel kerstinkopen gedaan als dit jaar. Voor het eerst in meer dan 100 jaar zijn alle V&D's helemaal leeg [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 23-12-2016 23:57] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Een gehele rel in de VS, toch? Want Trump wil weer lekker "Merry Christmas" zeggen ipv het enkele jaren geleden ingevoerde "Happy holidays". Het is een volstrekte malloot en ik kan niet genoeg tegen hem zijn, maar soms is het best goed dat er eens geschopt wordt tegen het wel heel erg politiek correcte gedoe. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Los van Trump, wat is er mis met Merry Christmas? Happy holidays is imo nogal generiek en zou net zo goed voor de paas-, pinkster- of zomervakantie, of welke vakantie dan ook, kunnen gelden. Happy holidays lijkt wel weer iets betuttelends voor/door mensen die zelf, al dan niet door hun (andere/niet religieuze achtergrond geen kerst vieren. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 24-12-2016 11:00] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Als je het toegewenst krijgen van een prettig kerstfeest als kwetsend ervaart, gaat het niet goed met je. Als je zo ontzettend bang bent om zulke mensen te kwetsen dat je het niet eens meer durft te zeggen, dan gaat het helemaal niet goed met je. Echt, wat een flauwekul. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik wens al jaren 'fijne dagen'. Ik snap namelijk best dat mensen die Kerst niet zo trekken het matig vinden om fijne Kerst toegewenst te krijgen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hoe kut ik kerst ook vind (en dat is echt heel kut), ik voel me totaal niet offended als iemand 'prettige kerst' tegen me zegt. Je kunt je dan overal wel druk om gaan maken. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Dit. quote: En dit. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Nee, inderdaad. Verschrikkelijk. Je zou je meteen vrachtwagen pakken. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
quote: When your people matter, menstrual health matters |
|
Beste Kerstwensen iedereen [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 24-12-2016 13:38] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Fijne jezusdagen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zo. Dit jaar eens wat anders dan het gebruikelijke gourmetgeneuel of het lang in de keuken moeten staan. Wij gaan eens een keer voor een winter-bbq met dochter en schoonzoon. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Lekker I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Dat jij je niet in wilt leven in de gevoelswereld van een ander zal natuurlijk niemand verbazen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
De kerstplaat staat weer op. Fijne (kerst) dagen! bub |
|
quote:eet smakelijk OWW! When your people matter, menstrual health matters |
|
Jolig Joelfeest iedereen!! wouter023 |
|
Yooo! Geniet ervan, iedereen I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |