|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
Ik kon het niet laten: ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
U maakte? signature |
|
Yep, 2,5 week geleden begonnen met de planning. De sneeuw heeft me letterlijk een paar slapeloze nachten opgeleverd om alles af te krijgen voor kerst ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Mail ontvangen met een link naar een kerstkaart. Of ik even mijn mobiele nummer in wil tikken om hem op mijn telefoon te bekijken. Ja, of niet!!!! Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Bedankt! Zodra ik weer ben uitgerust, zal ik ook met een frisse blik de nodige kritiekpunten zien. Btw, met geluid is beter :p Ik had eigenlijk een week langer de tijd moeten hebben: Tussen donderdagochtend 5:45 en zondagnacht 2:00 heb ik alleen op de nacht van vrijdag op zaterdag 7 uur geslapen. De rest van de tijd zat ik te editen Maar ik ben er wel blij mee: was weer super leuk om te doen :D ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Erg mooi weer. |
|
Video is te lang. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Ik mis de samenhang. Leuk gedaan, maar waar gaat die hand heen? Maakt die hand sneeuw? Waar komt die hand vandaan? Vragen, vragen, vragen.... Boeiender |
|
quote: Laatste 12 seconden gezien? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Daar had ik die laatste 12 seconde niet voor nodig..... Knap gedaan! Bazzio Attacks!!! |
|
signature |
|
quote: Ah, verdammt..... LOL Boeiender |
|
Altijd de credits afkijken... Leuk werk weer, White Tree! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Hahahaha :-p Thanks allemaal :-) Het was ook weer leuk om te doen. En de reacties zijn ook 'priceless' :lol Verder verspreiden mag, want het doel is om ongeveer 6356723 views te halen ;-) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
we zijn er bijna signature |
|
Leuk bart, die hadden we nog niet gezien. Drie jaar geleden. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
gelukkig ga ik altijd drie jaar terug signature |
|
quote:U ook. |
|
signature |
|
signature |
|
Gevoelig! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 24-12-2013 20:27] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik wens u allemaal prettige feestdagen en een buitengewoon plezierig nieuw metaljaar toe. |
|
Hou nou 'es op met die kerstwensen. Heel facebook staat er ook al vol mee! |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |