|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Probeer niet dood te gaan voordat het daar tijd voor is. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Zalig nieuwjaar, mensen! Novy god! [/zachteG] |
|
quote: Daar toosten we op! Gelukkig nieuwjaar iedereen Veel leuke momenten gewenst en meer goede nieuwe albums dan in 2013. Willekeur en dictatuur! |
|
Ja, hetzelfde hé! Ik zie nu al uit naar de zomerfestivals. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Ik wens iedereen de doodstraf toe. /DE (2013) Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik wens iedereen fijne paasdagen toe. |
|
Ik wens jullie allemaal een gezende Kerst met familie en dierbaren En al t goede in 2015. When your people matter, menstrual health matters |
|
Kerst is aids. Je moeder. |
|
Wat is dat nou weer voor kut opmerking? Ga ergens anders met ziektes strooien mafkees Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
quote: Welkom hier! :v I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Je vriendje is eraan overleden joh? Heaumeaux |
|
Zo. Blaag naar haar vriendje. Vriendin naar haar zus. XXL lekker een dagje voor zichzelf. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hier eerst Oud-Hollands Home Alone kijken en aansluitend de Gremlins films |
|
Ies tradietie. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
National lampoon's christmas vacation staat nu op. Voor de ziljoenste keer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Juischt! |
|
|
|
Boeiender |
|
|
|
quote: Je moeder. Je moeder. |
|
Die ziekte ken ik niet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Allemaal de beste wensen vanuit Budapest. Ik heb echt nul houvast qua taal hier. Met zijn rare connecties met Fins, Turks en volgens mij zelfs Mongools of hoe dat heet (ik zie de voorspelbare gifjes van kindjes met Down wel tegemoet he? ). When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik wens jullie allemaal de moeder. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |