|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat dan? Dat ze de moeite hebben genomen en naar de brievenbus zijn gestapt? |
|
Nee, dat ze zich verplicht voelden die kaart te schrijven. |
|
quote:Ook één van de redenen dat ik Kerst niks vind, meer dan de helft van mijn familie spoort voor geen meter. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ojee |
|
quote: Bruce Banner |
|
quote: Hier juist een enorm relaxte familie maar we hebben simpelweg geen contact op hyves na. Dus geen verplichtingen. Op ouders, broer, opa en oma na dan maar we hebben vorige week al kerst gehad ivm de vakantie van m'n broer. Je moeder. |
|
quote: Dan ben je nu dus echt vrij deze kerst... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Jep, is een vrij gewoon weekend. Hoewel m'n ouders me voor tweede kerstdag wel vroegen om mee uit eten te gaan. Ze gaan dan met m'n oom en tante uit eten en die heb ik ook alweer jaren niet meer gezien. Dus vast gezellig. Je moeder. |
|
Leuke kerst allemaal!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
op kerst. =) |
|
quote: Ga je aan de zuip vanavond? |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
Ach en wee... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wat een ongelovelijke kutkop heeft dat mens toch ook. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ongelofelijk hoe iemand niet geil kan overkomen en doen alsof ze dat wel is. Beuh... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Toch heeft dat meiden van holland- tv wel iets komisch met al zijn amateurisme en nepsfeer. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik heb tot nu toe een hele leuke kerst en ik dat wens ik bijna iedereen hier ook toe. :p Behalve de kerst-bashers dus. |
|
Ik heb ook een leuke kerst. Het familiegebeuren afgezegd en lekker thuis met de slee er opuit en met de Wii spelen. Niet slecht voor een kerst-basher. En vanavond lekker uitgebreid koken en eten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Goed bezig! |
|
Dank, jij ook een fijne kerst. *scrooge-modus uit* Dingen waar je je aan ergert moet je gewoon skippen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Haal jij eens die enorme 2 spelfauten uit je sig zeg bastianus! :-p When your people matter, menstrual health matters |
|
En dat oud en nieuw maar weer eens net zo gezellig gaat verlopen als in mijn geboortejaar 1969. Toen alles nog niet zo moeilijk was! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Komt letterlijk zo uit een tekst van AC, dus nee. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |