|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Pleonasme. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Flikker toch op man. Nee, serieus. Nee, serieus, ik bedoel ik wens jullie allemaal een mooie Kerst zoals jullie zelf willen. Met rust of juist drukte. En voor t nieuwe jaar veel gezondheid, voorspoed en liefde. When your people matter, menstrual health matters |
|
Hetzelfde voor jou! The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Vreten op Aarde! |
|
quote: When your people matter, menstrual health matters |
|
vet en veel vreten op aarde ! veel zuipen ook ! |
|
Daarover gesproken. Kwam op Fb voorbij, onze favoriete snackbar in m'n dorp. Dat blauwe doekje... lol "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Jezus! Wát een waterfiets! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Prachtig! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Het is weer tijd voor een kleine kerstvideo :p Deze keer is het een beetje maf :p Maar wel lachen om eens met old school technieken en science fiction 'decor' te bouwen. [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 23-12-2017 18:27] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
signature |
|
|
|
Ik wens iedereen iig goeie muziek en lekker vreten toe The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
|
Overigens.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zo dat was te gek. Één van de beste concerten dit jaar, no joke. Alles mooi aangekleed, overal paden met vuurfakkels buiten, kamelen en Midden-Oosten props all over, en een kippenvel ontlokkend close harmony quartet met zeer indrukwekkende harmonieën. Beste keer ooit. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Allemaal een mooie Kerst! When your people matter, menstrual health matters |
|
|
|
|
|
quote: Deicide neem ik aan? |
|
Doe ff normaal mafkees. Behexen natuurlijk. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |