|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Hahaha. van mij kan wim dat wel hebben.Hoop ik. |
|
Idd, nu nog wel, maar er is een knipbeurt zwaar nodig. Maar dan nog. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Hoezo Wim?! Ik ben degene die aan het kortste haar trekt? OT: Had ik al kerstgroetjes gedaan? We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Goede morgens, mensjes. Ik wens jullie allemaal een fijne viering van de geboorte van het kindeke Jezus toe. Dat er maar goed gegeten en gedronken mag worden. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 25-12-2011 8:35] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
signature |
|
quote: quote: Vooruit dan maar, omdat het kerst is (en omdat ik deze video net tegenkom...) Een kerstfilmpje met latex: http://vimeo.com/33591827 (Vimeo embedden kan niet op ZM?) [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 28-12-2011 1:46] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Ik wens iedereen een kerstloos, maar toch vooral een inspirerend 2012! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
|
|
Gelukkig is kerst anno 2011 nog steeds het feest van het samen zijn en geen commercieel gebeuren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik zit hier bijna te janken man.......... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
*zucht* Boeiender |
|
signature |
|
Matig Boeiender |
|
quote: Gay! Amerikaans hysterisch tv-gedoe. Ja hoor... |
|
signature |
|
New Year's resolution- Date more models. Revised- Date more. Revised again- Get a date. Revised one last time- Stop crying whilst masturbating. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 31-12-2011 10:10] signature |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Black seeds of bunny! |
|
quote: Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
signature |
|
Ik verheug me nu al op White Tree zijn kerstgroetvideo van dit jaar. |
|
quote: Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |