|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
geniet er van! het is jullie laatste! signature |
|
FIJNE FEESTDAGEN, ZM!!! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Ben weer even wezen knutselen ;-) edit: embed-fix [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 22-12-2011 22:48] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
signature |
|
quote: Waar is de latex? |
|
|
|
quote: Die vraag is al door meerdere mensen gesteld, lol... (Maar waarom toch? ) 3 Graden Celsius is te koud om iemand in latex te laten rondlopen. Lijkt me logisch ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Waarom met kerst iedereen het beste wensen? Ik wens jullie allemaal elke dag het beste. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
Hoi allemaal!! Mental is jullie natuurlijk niet vergeten,en ik wilde bij deze speciaal Wim en Gerke een fijne kerst toewensen, en ik hoop uiteraard dat ook de mods een paar fijne dagen zullen hebben. En ik gluur zo af en toe nog mee hoor, wees niet bang. |
|
quote: Edit. maar ff quoten. Voor de post weg is. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 24-12-2011 23:29] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Aaaaaahw, fijne (feest)dagen!!! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Je leeft nog, mooi man, op feestboek ben je niet erg actief. |
|
quote:Hahaha, ik heb geen geheimen, ben toch zo weer weg gok ik. Hoe is het hier ? en dank, pipi. |
|
quote: Ik heb de feestboek pagina opgedoekt. Geen zin meer in. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ah jammer man, gaan jullie nog naar macabre in baroeg ? |
|
Meh, Nee. Alleen massacre is tof, maar nu niet, want geen kam lee. Wel naar the gathering, pentacle, acrostichon 1 april. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Te gek, daar ga ik ook heen, heb al een kaart en vervoer geregeld, zien we elkaar daar dan sowieso ! |
|
quote:Alles goed met jou dan?! ....Moet snel typen, heb ik het idee. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Kijk! Hier ook al kaarten. Gezellie! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hier gaat alles prima en wel. heb het gezeik van dit jaar redelijk goed van me af kunnen schudden. degene die regelmatig hier komen weten wel waar ik op doel ( was wel even wat voor nodig ) we babbelen dan 1 april wel weer wat bij! |
|
Is goed, man! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |