|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee? |
|
Fijne kerstdagen allemaal! Ik sla de kerst gayness over dit jaar door op allebei de dagen te werken, achja, arbeid macht frei! O ja, en oud en nieuw overigens ook an die arbeit, mooi cashen zo! |
|
Und jetzt? [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 26-12-2009 0:01] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
doet het niet... the only pleasure is pain |
|
Zo, mijn eerste post! Zalig kerstfeest (een beetje laat, maar het kan nog nét, toch?) en een prettig nieuw jaar, iedereen! :D [Dit bericht is gewijzigd door Phelan op 27-12-2009 0:10] |
|
Beetje weinig cadeautjes... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ja fijne kerst en een goed 2010 iedereen maar wtf is up met de uber-cheezy plaatjes? |
|
quote: Haha, gaaf! |
|
Charmant. Iemand bekend met de geweldige kerstkrakers van 'De Vrolijke Kerstballen'? Altijd standaard prik voor ons met de kerstdagen. Niks wekt zo schoon het kerstgevoel op als uit volle borst ballades meezingen als: 'Met kerst ben ik altijd bezopen', 'Oliebollen appelflappen, wat moet ik met die zooi' en natuurlijk het onvolprezen 'Waar is mijn kerstboom nou?'. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Fukc bomen, vetplantjes zijn de shit in 2010! Je moeder. |
|
VET! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: |
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Dan post ik m hier ook wel. |
|
Nou he, fijne feestdagen dan maar alvast! En een gelukkig nieuwjaar natuurlijk! Hopelijk doet dit dansje en liedje het: http://elfyourself.jibjab.com/view/nrVaPkOm8EuyFeZX4QkF Elk jaar een nieuweee! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-12-2010 22:51] |
|
hehehe goed fout |
|
Haha, super Mmayo. Dan wij ook maar eentje. Wat slecht zeg. :') http://elfyourself.jibjab.com/view/pFsJPEGXI5N0Mr6u?cmpid=ey_fb_self |
|
quote: Hahahaa jij hebt het hele gezin erop |
|
Haha, toffe kaat Vinnie! Vroeger maakte ik ook nog wel eens zelf kaarten. Oh zo fout... |
|
quote: Super Mmayo! De vrouwelijke versie van super mario! Wat een errege linkjes, zeg. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zo, klaar. Vervelende glitters. |
|
Is je glamperiode ingegaan? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Volgend jaar pas. Nee, ik heb zojuist 3055329035290 kaartjes geschreven in een tijdbestek van 57 minuten. |
|
Ah. Ik hoef gelukkig alleen maar wim op te schrijven, dat scheelt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |