|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Sowieso, 'tis tog zeker jouw onderschrift of wah? |
|
quote:Ik moest daar aan denken toen ik met mijn vrouw Geurtie het minnespel bedreef en tegen haar achterkant aankeek. Verder wens ik u een aangenaam etensmaal toe, met spekjes enzo... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Lul. |
|
Dominee Gremdaad. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Een beetje spekjes in mijn eten wensen, jij. |
|
Gortjes willen we! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: |
|
quote:Wie lust er nu geen spekjes? Of ben jij zo'n vegetarier? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dat schijnt nu te genezen te zijn. |
|
quote:Kan heel goed. Ik zat zelf meer te denken dat je dat op een kaartje zou zetten voor iemand die aan euthanasie toe is. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote:Hehe. Ik ken er wel een paar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Precies! En dan weten we nu wat we op de kaart kunnen zetten. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
aan iedereen een vrolijke ingang en een prettige uitgang signature |
|
quote: Sorry dat ik daar zo om moet lachen. Maar ik vind dan ook Beavis & Butthead leuk.... Maar ook u een vrolijke ingang en een prettige uitgang! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Iedereen -zelfs de stagedive minnende mensen- de beste wensen voor het nieuwe jaar. Wat overigens niet betekent dat ik jullie in het nieuwe jaar wel opvang. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
God-god-godverredomme wat ben ik toch dol op december. En op kerst. Ik vind het allemaal FAN-TAS-TISCH. Zo gezellig. Met de kaarsjes. En de boompjes. En iedereen is blij. Ik krijg er helemaal de kerstgeest van: http://imgur.com/a/O0Okq [Dit bericht is gewijzigd door M. op 11-12-2011 11:29] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Je bent besmet met het Andy Rehfeldt virus? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: hardnekkig virus ja.. nog bedankt ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Bart begon ermee op Facebook hoor! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: signature |
|
Ik wens jullie allemaal een fijne Kerst en een cool 2012!! When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |