|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb dit jaar ook iets inelkaar gezet: ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote:OK |
|
Ik zat op het puntje van mijn stoel. Maar vrolijk kerstfeest hoor. Bruce Banner |
|
quote: Wat heb jij een creatief brein, leuk zeg! |
|
Bedankt! / / * *) Doorhalen wat niet van toepassing is ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Het zal wel aan mij liggen, maar ik zat te wachten tot er een bonkige loodgieter uit de fles kwam en de boel helemaal aan gort zou neuken. Any way, fijne kerst ofzo. Ja hoor... |
|
Mooi filmpje, en ik houd niet eens van kerst. Ik verlang naar die oude, enge uitvoering van Scrooge. Geweldig, altijd mijn broertje de stuipen op het lijf jagen met mijn Jacob Marley-imitatie vrogger. 'SCROOOOGE!! AAAARGLL! *reutel*' Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Scrooge in Muppet vorm is alweer een tijdje geleden voor me |
|
Ik hou normaal niet van dat standaard kerstgedoe, maar ik vind dat filmpje van White Tree niet tenenkrommend terwijl het niet echt van de standaard afwijkt, dat is al heel knap, goede uitvoering dus! Ik stoorde me wel wat aan de rook, naast dat het nét niet lekker in de 'echte' film valt klopt de vorm ook niet Prettige kerstdagen / vrije dagen, iedereen! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 23-12-2010 11:09] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Vreten op aarde! |
|
quote: Neprook brouwen is trouwens een stuk lastiger dan ik dacht... Ik heb het geprobeerd met iets meer geel, maar dat zag er ook niet uit... En de vorm... zeker na de explosie: het is wel echt nep I know Nog bedankt voor het (soort van) compliment Natuurlijk heb ik wat standaarddingen gebruikt, maar de 'Aladinlamp' in combinatie met nieuwjaarswensen heb ik nog niet eerder gezien. Het licht uit het pakje is natuurlijk ook een enorm cliché, maar ik kon het gewoon niet laten ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Alsnog knap, hoor Wat betreft de vorm; rook van een stabiele bron 'stroomt' eerst laminair en dus vrij recht en netjes omhoog (of eventueel schuin onder invloed van lichte wind, maar dan breekt het ook nog niet direct op), daarna pas turbulent (opbrekende wolkjes, werveling, zoals je nu overal al hebt). Kijk maar eens naar een brandende sigaret. Explosie is natuurlijk weer een tikje lastiger, hehehe. quote: Oh nee, ik bedoelde meer dat je het allemaal echt kerstig houdt. Zoiets als dat zombie-filmpje doet dat duidelijk niet. Daarom vind ik het knap dat het níet tenenkrommend is, weinig mensen lukt dat (wat mij betreft dan ). En dat is weldegelijk een echt compliment! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Aha, dat bedoelde je. Het wordt inderdaad snel kerstkitch als je iets met kerst doet... Dan is het dus een groot compliment Ik heb trouwens aerodynamica A en B nog gevolgt op de TU dus ik weet wat laminair en turbulent is ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Nou nog rook leren maken Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik mag toch hopen dat ik wat meer kerstkaarten krijg. Heb 3 miljard van die dingen verstuurd en pas drie stuks ontvangen. |
|
lol dat je je daar druk om maakt zeg |
|
Ik maak me er niet druk om. Maar ik ben wel teleurgesteld elke keer als ik in de brievenbus kijk. |
|
Bruce Banner |
|
|
|
quote: Ik heb er nog geen 1 verstuurd en heb er (telt) 19 binnen Morgen maar eens een ronde doen, opsturen heeft nu toch geen zin meer. |
|
Oh, misschien zijn mijn vriendjes en vriendinnetjes ook laat. *hoop-hoop* Ach, als ik verder niets ontvang scheelt dat volgend jaar in het versturen. |
|
Heb nog niks van mijn familie van moederskant mogen ontvangen, wel allemaal gestuurd. Nu is daar momenteel wel een grote familieruzie gaande, maar ik had daar eerlijk gezegd buiten willen blijven. Vrees dat het niet gelukt is. Stelletje eikels. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Families... |
|
quote: Klopt, meteen weer een paar verplichtingen minder..hoewel het toch altijd leuk is om ze te krijgen. Maar de achterliggende gedachte erbij dat deze mensen met een chagrijnig gezicht de kaartjes "moeten" schrijven geeft je ook niet bepaald een gevoel van waarde. Ik heb 2 kaartjes gekregen waar ik van overdonderd was. Familie spreekt voor zich, de rest doet het als verplichting. [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 23-12-2010 20:59] |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |