|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Doen ze dat echt? [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 17-12-2015 22:38] VIESPEUK!!! |
|
België stond allang bekend omwille van de overdreven lichtpollutie. Met nu als gevolg dat men de omgekeerde richting heeft gemaakt blijkbaar. Zelfs N-wegen zijn amper verlicht en je moet echt uit je doppen kijken als de baan in bochten gaat enzo. Het zal allemaal wel helpen om niet te snel te rijden maar hey, ik vind het gevaarlijk. En nu gaan we vegen |
|
quote: Omdat Kerst natuurlijk sowieso helemaal ruk is. Dan neem je echt wel genoegen met een fijne... zelfs een matige zou ik niet afslaan, als ik nog meedeed aan die strapatsen. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 17-12-2015 23:03] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:waarom wensen we mensen fijne avond? Alsof je iemand maar nog 6 fijne uren gunnen MAAR MEER NIET!!!@# waarom niet fijne week fijn jaar, fijn leven? Fijn altijd?! Aan de andere kant ook begrijpelijk voor winkeliers want als je dat zegt tegen een klant staan ze de volgende dag alweer te popelen tot ze weer een fijne dag gewenst krijgen, dan zijn ze toch weer een dag veilig. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Gratis drank en ach, zo aangeschoten was ik nou ook weer niet hoor. |
|
Merry Chrustmuts signature |
|
Hij zit schuin op de pot! Raarrr! VIESPEUK!!! |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Ok, ben toch een paar uurtjes gaan knutselen. Let op, er zit iets minder verhaal in dan normaal ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
|
|
|
|
Net in de dienst een hele, hele mooie post rock, shoegaze versie van Silent Night gehoord Ik wens jullie allemaal al t Goede toe! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik had ook avonddienst op kerstavond maar heb hem niet gehoord. Welke zender stond er bij jullie op? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hehehe... VIESPEUK!!! |
|
Stond toevallig net n band om de hoek te spelen, vandaar When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik wens jullie ook kerst toe ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Krijg zelf kerst. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Feestdagen! [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 25-12-2015 13:57] |
|
VIESPEUK!!! |
|
|
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En toen was het weer bijna zover! Moest het weer klein maken: had maar 1 dagje tijd over ipv 2 weken voor plan A. :p Hopelijk volgend jaar ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Das wel héél summier. Maar toch bedankt Ik wens allen een mooie Kerst toe. Vooral hen die een hekel aan Kerst hebben When your people matter, menstrual health matters |
|
Humbug.... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |