|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Het schiet alweer op! Alvast een paar tips van Rob en Nico! Maar eerst een bakkie! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Vroeger hadden we nog wel eens een kerst zwaremetalen.com logo. Kan ook niet meer, zeker. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Tijden veranderen, Wim. Anno 2019 zouden christelijke feesten zomaar eens kwetsend kunnen zijn voor mensen met een 'andere religieuze achtergrond'. Daar gaan we onze vingers dus beter niet aan branden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Durf jij nog een karbonaatje op de BBQ te mikken? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Alleen als de klimaatdrammers niet gaan zeuren over fijnstof en uitstoot. Maargoed, ik heb weer geen kerstboom dus die kan mooi in de natuur blijven staan. Dat maakt mijn karbonaatje weer iets meer klimaatneutraal. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als ze dat vark waar jij je karbonaadje van hebt nou gevoerd hebben met brood dat over is uit supermarkten en ander restvoedsel dan wordt dat karbonaadje nog meer mileuverantwoord. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik maak mijn tosti's altijd op de verwarming. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote:Dat gebeurt ook slimmerik. "Nog meer" is natuurlijk relatief, maar ik denk dat mensen die in slachtofferroltermen spreken over 'je karbonaadje' en 'milieuzeurders' of wat dan ook weinig perspectief hebben. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Joh, echt? quote: Zoals jij doorgaans in het relitopic? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Jongens, ga niet tot het naadje. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Ik denk dat Fusion zijn instinctieve 2 lowkicks en een uppercut al aan het oefenen is. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Fijne feestdagen allemaal! ... hoe de hazen lopen ... |
|
Veel fijnheid de komende feesten, lieverds! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Fijne dagen fuckers! Nog even beslissen wat ik eet met nieuwjaar. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Het was een kerstmuts en wat sneeuw. Niet overdrijven Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Iedereen een lief, veel geld en veel goede metal. Enkel voor dat laatste zie ik niet onmiddellijk problemen. En een iets warmere aarde mag wel, toch zeker in de winter. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Dat komt vanzelf goed. Of fout, net hoe je het ziet. Volgens velen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Neen, want schaatsen! |
|
quote: Aan de Schapenstal, hein. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Iedereen de beste verwensingen voor 2020! Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: Is daar een lijstje van? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:https://www.volksgezondheidenzorg.info/ranglijst/ranglijst-doodsoorzaken-op-basis-van-sterfte Edit: waarom is dat geen klikbare link? [Dit bericht is gewijzigd door Zwelglichaam op 23-12-2019 14:57] Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |