|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Nu maar hopen dat het geen grap is |
|
Ik sluit me bij jullie aan. Vrolijk Kerstfeest!!! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Gaat wel lukken |
|
Succes Mental. |
|
Hee man, thanks. Geen idee waarvoor, die kerstdagen lukken wel hoor. jij ook fijne dagen man. Komt Heiden hier nog wel eens ? |
|
Met alles en zo. Heiden ? Nauwelijks. Laatst nog even dat hij zijn vriendin bezwangerd had. |
|
Ah, ik wens je hetzelfde dan man, gaat alles goed in het leven van bokkie? En aha, dat zullen me dan wel een paar harde koters worden, de tering. |
|
Geen moshpits voor kerst voor mij. Verder wel ok. Ha, denk ik ook. |
|
Voor mij ook niet, wel wat gezellig vreten bij Digerdoden morgen, wel gezellig. |
|
Ik moet op de koffie bij mijn ouders 2de kerstdag. |
|
Klinkt of je dr zin in hebt |
|
Ik ben allang blij dat ik er niet hoef te blijven eten. |
|
O ja, wim, wel goed zoeken 1 april aangezien ik geen lang haar meer heb |
|
Skinhead? |
|
Neen, er zit nog wel genoeg haar op. zo'n chemo kopf is niks voor mij |
|
Die pet passen we allemaal. |
|
Grappig, deze knul heeft pas een pet gekocht, het was wat koud op de kop, raar is dat, als je altijd lang haar gewend bent en het is er ineens af. |
|
We gaan je vast herkennen. We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Anders ik jullie wel |
|
Ik ga een pet zoeken! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Een zwarte, platte pet. met daaronder een dikkerd, moet wel te doen zijn toch |
|
Nee, voor mezelf. Ik wil ook onherkenbaar zijn. Een witte, dunne, slanke pet. En ik. Niet te doen, mooi. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
jij hebt nog steeds langer haar dan gerke ? |
|
Zo'n hoge zwarte hoed staat jou ook wel! edit: @ De Tegenpartij [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 25-12-2011 0:49] |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |